اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ارشد نظامی آجا در فارس تاکید کرد

ایجاد زیرساخت‌های حضور حداکثری مردم در انتخابات

خبرگزاری فارس: فرمانده ارتش نظامی‌ آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد گفت: با برنامه‌ریزی‌های مختلف آماده فراهم کردن زیرساخت‌های حضور حداکثری مردم در انتخابات هستیم و این موضوع را تا تحقق آن پیگیری می‌کنیم.

ایجاد زیرساخت‌های حضور حداکثری مردم در انتخابات
 امیر محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: انتخابات امسال نخستین انتخابات پس از فتنه 88 است و دشمنان به دنبال کمرنگ جلوه دادن آن هستند که باید با برنامه‌ریزی حضور پر رنگ و حداکثری مردم را در پای صندوق‌های رای داشته باشیم.
محمدی با بیان اینکه حضور پررنگ و حداکثری مردم در انتخابات پیش رو مشروعیت و اقتدار نظام در عرصه بین‌الملل را به همراه دارد ادامه داد: انتخابات 22 خرداد ماه 88 یک انتخابات بی‌نظیر‌ و بسیار با اهمیت بود که در آن مردم مشارکت حداکثری و بالا داشتند،‌ اما برخی خواص در داخل کشور که دچار فریب خوردگی شده بودند این حضور حداکثری را زیر سئوال بردند و برای براندازی نظام زمینه‌سازی می‌کردند.
وی ادامه داد: انتخابات 88، برگ زرین و نقطه اوج اقتدار و مشروعیت نظام بود که خط بطلان بر دشمنان زد و این انتخابات پیش رو نیز باید با عزت و اقتدار بیشتری برگزار شود.
فرمانده ارشد نظامی آجا در فارس و کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود خواستار انتخابی شایسته توسط مردم شد و ابراز داشت: انتخاب اصلح‌ترین کاندیدها از وظایف مردم است که باید در انتخابات آینده آن را مورد اهمیت قرار دهند.
محمدی تصریح کرد: تبعیت از رهبری، توجه به ویژگی‌های شاخص کاندیداهای مورد اعتماد و آشنا به مشکلات مردم و حضور در صحنه‌های انقلاب از مواردی است که باید مردم در انتخاب کاندیداها به آن توجه کنند.
این فرمانده ارشد نظامی ارتش خاطرنشان کرد: بصیرت، فهم دینی، عمل به موقع و پیروی از ولایت، باعث خلق حماسه‌های مختلف شده و این مهم نیز باید در انتخابات پیش رو مورد توجه مردم به ویژه نسل جدید قرار گیرد.
این فارغ‌التحصیل دکترای نظامی ارتش گفت: امروز برای عبور از بحران‌های پیچیده و فتنه‌های مختلف باید حامی ولایت باشیم و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را به عنوان شاخص در این مسیر قرار دهیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول