اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه لرستان:

فضای سیاسی انتخاباتی در دانشگاه‌ها باید فراهم شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه لرستان گفت: فضای سیاسی دانشگاه‌ها در آستانه انتخابات باید فراهم و زمینه حضور حداکثری مردم را به دنبال داشته باشد.

فضای سیاسی انتخاباتی در دانشگاه‌ها باید فراهم شود
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسن زمانیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با اشاره به بحث حساس انتخابات مجلس نهم گفت: فضای سیاسی دانشگاه‌ها در آستانه برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به فضایی پرشور و نشاط در زمینه منافع کشور تبدیل شود.
رئیس دانشگاه لرستان گفت: دانشگاه باید مرکز مسایل سیاسی باشد، نه اینکه به مرکز سیاست زدگی و سیاسی بازی تبدیل شود.
زمانیان با بیان اینکه دانشجوی ما باید آگاه، سیاست‌دان، به روز و در مواقع مختلفی در سنگر دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد، گفت: در مسایل انتخاباتی، دانشگاه، تشکل‌های مختلفی دارد، که مسایل انتخاباتی را رصد می‌کند.
وی در خصوص انتخابات مجلس نهم اظهار داشت: مقام معظم رهبری به شدت معتقد است، که دانشگاه‌های ما باید سیاسی باشند و دانشگاه باید مرکز مسایل سیاسی باشد و دانشجویان نیز باید به مسایل و رویدادهای جهان آگاه باشد تا بتواند توطئه‌های استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی کنند.
رئیس دانشگاه لرستان گفت: امروز دشمنان نظام همچون گذشته در کمین هستند و به دنبال ایجاد آشوب و کم‌رنگ کردن این انتخابات هستند پس وظیفه همه اقشار جامعه به خصوص قشر دانشجو حضور حداکثری در انتخابات است.
در ادامه مدیر فرهنگی دانشگاه لرستان از برگزاری همایش ملی جهاد اقتصادی در یکم اسفندماه سال جاری در این دانشگاه خبر داد.
حامین احمدی افزود: دانشگاه لرستان از تمام پژوهشگران، استادان، محققان، دانشجویان و علاقه‌مندان دعوت کرد تا با ارسال مقاله در همایش ملی جهاد اقتصادی شرکت کنند.
وی اظهار داشت: این همایش ملی به همت دانشکده اقتصاد و علوم اداری و با همکاری بسیج اساتید لرستان در دانشکده اقتصاد و علوم اداری دانشگاه برگزار می‌شود.
احمدی محورهای این همایش را بررسی ابعاد و مفهوم جهاد اقتصادی، شرایط و بسترهای لازم برای شکل‌گیری جهاد اقتصادی، جهاد اقتصادی و رابطه آن با اخلاق کاری و حرفه‌ای، جهاد اقتصادی و تسهیل شرایط کسب و کار، جهاد اقتصادی و شناسایی و بهره‌برداری از مزیت‌های رقابتی عنوان کرد.
وی نقش دانشگاه‌ها در پیاده‌سازی جهاد اقتصادی، جهاد اقتصادی در آیات و روایات و متون اسلامی، جهاد اقتصادی و استفاده از ظرفیت‌های ملی و فرصت‌های تحریم‌های نظام استکباری، جهاد اقتصادی و اصلاح نظام بانکی، جهاد اقتصادی و ترویج فرهنگ و روحیه کار آفرینی و مبارزه با فساد اداری پیش زمینه جهاد اقتصادی را از دیگر محورهای این همایش بیان کرد.
احمدی آخرین مهلت ارسال آثار را تا 15 بهمن ماه سال جاری دانست و گفت: ثبت نام جهت حضور در کنفرانس تا 25 بهمن ماه جاری اعلام شده است.
 انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول