اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی استانداری خراسان‌جنوبی:

از دهه‌فجر برای حضور حداکثری در انتخابات استفاده شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خراسان‌جنوبی با تأکید بر هرچه باشکوه‌ برگزار کردن مراسمات دهه‌فجر امسال گفت: باید از ظرفیت دهه‌فجر برای حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس استفاده شود.

از دهه‌فجر برای حضور حداکثری در انتخابات استفاده شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا طاهری پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی ستادهای برگزاری دهه فجر خراسان‌جنوبی برگزاری هر چه بهتر مراسم دهه فجر را مستلزم برنامه‌ریزی دقیق در این ستاد عنوان کرد.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری در سخنان روز گذشته خود بر حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس تأکید کردند، این سخن مسئولیت ما را سنگین کرده است و باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خراسان‌جنوبی، افزود:‌ باید جلسات بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر در شهرستان‌ها با محوریت فرمانداری‌ برگزار شود تا از پشتوانه مالی نیز برخوردار باشند و جلسات با هماهنگی کامل صورت گیرد.
طاهری از اعضای ستادهای برگزاری ایام دهه‌فجر خواست که بازتاب مصوبات این جلسات را به ستاد برگزاری منعکس کنند تا نتایج برگزاری جلسات قابل مقایسه و ارزیابی باشد.
وی ادامه داد:‌ کمیته جوانان مسئولیت مهمی را برعهده دارد و باید برنامه‌ریزی دقیقی در این بخش صورت گیرد تا بتوانیم از این ظرفیت برای انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به جوانان استفاده کنیم تا خود جوانان نیز در جریان امور قرار بگیرند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خراسان‌جنوبی خواستار تشکیل یک کمیته در هشت شهرستان استان با محوریت جوانان شد و گفت:‌ باید در این کمیته‌ها همه امور به خود جوانان واگذار شود تا صحنه‌ای برای بروز استعدادهای جوانان ایجاد شود.
 
*تشکیل 3000 ستاد دهه‌فجر روستایی
طاهری ادامه داد:‌ کمیته روستایی و عشایری سال گذشته 120 ستاد در سطح 120 روستای استان تشکیل داد که امسال باید برای گسترش این ستادها تلاش کنیم تا شاهد تشکیل 3 هزار ستاد در 3 هزار روستای استان باشیم.
وی، از مسئولان کمیته فرهنگی و تبلیغات نیز خواست که هشت تئاتر خیابانی برای هشت شهرستان استان برای دهه فجر تدارک ببینند تا در این ایام برای عموم مردم برگزار شود و این تئاترها می‌تواند با موضوع بیداری اسلامی و سران خودکامه عربی باشد.
مسئول کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه خواستار برگزاری غیرمتمرکز برنامه‌های دهه فجر در استان شد و گفت:‌ برنامه‌های پیش‌بینی شده باید سطح وسیعی از شهرها، بخش‌ها و حتی روستاهای استان را پوشش دهد.
محمد اکبری اظهار داشت:‌ باید از ظرفیت جوانان و دانش‌آموزان برای برگزاری هرچه بهتر این مراسمات استفاده کنیم تا برنامه‌ها به نحو بهتری برگزار شود.
انتهای پیام/ح20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول