اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

عوام فریب‌ها فضای انتخاباتی را آلوده نکنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: افرادی که در قالب تبلیغات انتخاباتی سعی در عوام فریبی دارند نباید کاری کنند که فضای انتخاباتی آلوده شود.

عوام فریب‌ها فضای انتخاباتی را آلوده نکنند
موید حسینی‌صدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: افراد رده پایین از نظر شخصیتی که در تبلیغات انتخاباتی اقدام به عوام فریبی می‌کنند و مباحثی مطرح می‌کنند که تاثیر مخرب در افکار عمومی دارد مراقب باشند تا فضای انتخابات را با چنین فریب‌هایی آلوده نکنند.
وی تصریح کرد: هر چند مردم برای این افراد عموما رای نمی‌دهند ولی به نظر افرادی خط و مشی خود را از بیگانگان می گیرند و در رفتار فردی اصول اخلاقی را رعایت نمی‌کنند.
این مسئول ادامه داد: این افراد به اصول دین مبین اسلام پایبند نبوده و با هر ترفندی می‌خواهند در انتخابات رای بیاورند و لازم است تا مسئولان ذی‌ربط تمام این موارد را مد نظر قرار دهند.
حسینی‌صدر با تاکید بر برخورد مسئولان با چنین تخلفات انتخاباتی، خاطرنشان کرد: بدرفتاری انتخاباتی به یکی از معضلات تبدیل شده است و مبارزه با این مشکل باید در راس امور انتخاباتی قرار گیرد.
وی اعلام کرد: فضای انتخابات سبب نشود فضا به حمله به ارکان نظام و توقعات بی‌جا ختم شود.
این مسئول گفت: شرایط کشور را همه به خوبی می‌دانیم و به مشکلات کشور واقف هستیم نباید مشکلات بزرگنمایی شوند چرا که این موضوع صدماتی به دنبال خواهد داشت و طبیعی است در جاهایی کاستی‌هایی در کشور وجود داشته باشد و نباید تمام خدمات دولت را نادیده گرفت و کاستی‌ها را بزرگنمایی کرد.
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید با چنین اقداماتی دولت را زیر سوال برد و نکته ضعفی به دست بیگانگان بدهیم بلکه باید در دفاع از ارزش‌های اسلامی در انتخابات حضور پرشور داشته باشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول