اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی:

انتخابات یک نعمت و فرصت حیاتی برای نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس گفت: انتخابات یک نعمت و فرصت حیاتی برای نظام اسلامی است.

انتخابات یک نعمت و فرصت حیاتی برای نظام اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک نادر مقدسی پیش از ظهر امروز در نشست هفتگی این حزب در اراک با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم اظهار کرد: سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی درباره انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای همگان فصل‌الخطاب و یک امر شرعی و حکومتی است.
وی تصریح کرد: انتخابات در عین حال که یک نعمت و فرصت حیاتی برای نظام اسلامی به شمار می‌رود اما در عین حال فضایی را می‌‏سازد که دشمن می‌‏تواند از طریق آن پروژه ضربه به نظام را به طور علنی کلید بزند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکز‌ با بیان اینکه انتخابات در ایران اسلامی، همواره مظهر وحدت ملی و نمایشگر عزت و اقتدار مردم ایران در سطح جهان بوده است، ادامه داد: در انتخابات ایران رای هر فرد در حقیقت رای به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بوده‌ است، از این‌رو همواره امام خمینی (ره) و پس از ایشان، مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری مردم در عرصه‌ انتخابات، تاکید جدی داشته و آن را به معنای یک فریاد رسا و کوبنده در مقابل مخالفان و بدخواهان انقلاب اسلامی انگاشته‌اند.
مقدسی با تاکید بر لزوم شرکت گسترده مردم در انتخابات خاطر‌ نشان کرد: حضور با شکوه مردم در پای صندوق‌های رای بدون تردید در گرو رقابت فعالانه و پرشور و با سلایق متنوع و مختلف است.
وی با اشاره به اینکه حضور کم‌رنگ مردم موجب خوشحالی دشمنان نظام اسلامی می‌شود، گفت: باید توجه کرد که حتی اگر به تشخیص صحیح در مورد انتخاب نامزد اصلح نرسیم، نفس حضور و شرکت در انتخابات،‌ تکلیفی همگانی است.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه مجلس آینده باید متشکل از کسانی باشد که حقیقتا نماینده مردم باشند نه نماینده کانون‌های قدرت و ثروت اظهار کرد: انتخاب فرد اصلح که موجب نفع بیشتر به مردم و جامعه باشد دارای اهمیت فراوانی است، زیرا مجلس و اداره امور باید به دست کسانی باشد که به مقام ولایت و رهبری و نیز اهداف انقلاب اسلامی متعهد باشند، در غیر این صورت انتخاب افراد ناشایست موجب ضربه به نظام خواهد شد.
مقدسی با اشاره به مانور برگزار شده توسط ارتش و سپاه طی روزهای اخیر تصریح کرد: برگزاری دو مانور موفق توسط ارتش و سپاه، ضمن ارتقای توانمندی‌های رزمی، دفاعی و معنوی رزمندگان جان بر کف نیروی‌های مسلح کشورمان، آمادگی همه‌جانبه آنها برای مقابله قاطع، سریع، به موقع و پشیمان‌کننده با تهدیدات و تجاوزات احتمالی دشمنان فرامنطقه‌ای را به همراه داشت و این پیام را به آنان داد که ملت ایران با عزم و اراده راسخ راه پر افتخار خود را ادامه خواهد داد.
وی با اشاره به تحریم بانک مرکزی توسط آمریکا افزود: نقش تشدید تحریم‌ها علیه ایران در ذات خود، مفهوم ناکارآمدی تحریم‌های قبلی را نشان می‌دهد، ما بارها گفته‌ایم که تحریم، سیاست شکست خورده‌ای است که تاثیری بر روند تصمیمات جاری مسئولان نظام نخواهد داشت.
وی تاکید کرد: غرب به جای برخوردهای خصومت‌آمیز که سودی به حال آنان ندارد بهتر است با واقعیتی به نام ایران کنار بیاید، غرب چاره‌ دیگری در این زمینه ندارد.
انتهای پیام/ج20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول