اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه گرمسار:

دست‏ استکبار در فتنه 88 نمایان شد/ دفاع از ولایت کوتاهی نمی‏شناسد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه گرمسار گفت: دست‏ استکبار در فتنه 88 نمایان شد و نشان داد که دفاع از ولایت کوتاهی نمی‏شناسد.

دست‏ استکبار در فتنه 88 نمایان شد/ دفاع از ولایت کوتاهی نمی‏شناسد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار به نقل از روابط عمومی سپاه این شهرستان، عباس مطهری در جمع نمازگزاران و بسیجیان شهرستان آرادان اظهار کرد: حماسه 9 دی امتحان الهی بود.
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار افزود: نقش مردم با بصیرت و بسیجی در حوادث سال 88 سبب شد که انقلاب اسلامی از این امتحان الهی سربلند بیرون آید.
مطهری تصریح کرد: در حماسه 9 دی، مردم فتنه‏گران و وابستگان به استکبار را شناختند و کنار حق ایستادند و ریشه فتنه را خشکاندند.
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار خاطرنشان کرد: با تدبیر مقام معظم رهبری و هوشیاری دلسوزان نظام، مردم براساس وظیفه دینی خود به میدان آمدند تا نشان دهند بر خلاف تبلیغات دشمن ضمن پایبندی به نظام از عزم و اراده دینی استواری برخوردارند.
مطهری بیان کرد: ایمان قلبی ملت ولایت‏مدار و آگاه ایران اسلامی در هم شکننده هر نوع توطئه‏ای خواهد بود و دست‏های پنهان و آشکار استکبار جهانی در فتنه بعد از انتخابات سال 88 نمایان و آشکار شد.
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار در پایان تاکید کرد: در راه دفاع از حریم ولایت نباید کوتاهی کنیم و در همه شرایط باید فرامین ولی‏امر مسلمین را سرلوحه اقداماتمان قرار دهیم.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول