اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی:

نمایندگان مجلس نسبت به جریان فتنه موضع‌گیری شفاف داشته باشند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی گفت: نمایندگان مجلس باید نسبت به جریان فتنه و هر حرکت غیر اصولی دیگر در مسیر انقلاب و نظام موضع‌گیری شفافی داشته باشند.

نمایندگان مجلس نسبت به جریان فتنه موضع‌گیری شفاف داشته باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام محمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در گردهمایی فرماندهان و مسئولان عقیدتی سیاسی یگان‌های ارتش در منطقه خراسان با اشاره به حماسه 9 دی 88 اظهار داشت: تمام روزهای سال مانند هم هستند ولی این اراده انسان‌ها است که یکی از روزها را برجسته می‌کند و نسبت به دیگر روزها متمایز می‌شود.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی افزود: فتنه‌گران در شش دی‌ماه 88  همزمان با روز عاشورا از حضور مردم در مراسمات عزاداری و حسینیه‌ها استفاده کردند و خیابان انقلاب تهران را به آشوب کشیدند و در نهایت به ساحت مقدس امام حسین(ع) اهانت کردند.
وی اضافه کرد: مردم ایران نیز در همین راستا با حضور 4 میلیونی خود در واکنش به فتنه‌گران و حرمت‌شکنان عاشورای حسینی حماسه 9 دی را آفریدند که به تعبیر مقام معظم رهبری این روز یکی از قله‌های فراموش نشدنی و حرکتی برخواسته از بصیرت مردم بود.
آل‌هاشم ادامه داد: با توجه به تاکیدات و توصیه‌های مقام عظمای ولایت، حماسه 9 دی تا ابد باید در ذهن‌ها باقی بماند.

*آشکار شدن پیوند جریان فتنه با سران غرب از برکات حماسه 9 دی بود
وی در ارتباط با آثار و پیامدهای حماسه 9 دی اذعان داشت: یکی از برکات اصلی این حماسه، نمایان شدن ظرفیت انقلاب اسلامی و آشکار شدن پیوند جریان فتنه با سران غرب بود.
نماینده ولی‌فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: با توجه به این که اصل جریان فتنه در خارج از کشور اداره می‌شد یکی دیگر از برکات این حماسه تقویت باورها نسبت به وجود جنگ نرم از سوی دشمنان و آشکار شدن چهره برخی از خواص که نتوانستند از آرمان‌های امام و انقلاب جانانه دفاع کنند، بود.
وی در ادامه تقویت سرمایه‌های اجتماعی، اتحاد و انسجام ملی را از دیگر پیامد‌های حماسه 9 دی خواند و خاطرنشان کرد: همچنین شکست راهبرد فروپاشی از درون نظام یکی از پیامدهای این حماسه ماندگار است چرا که دشمنان نظام و انقلاب تلاش می‌کردند از درون نظام آسیب ببیند ولی با حضور مردم در 9 دی 88 این استراتژی آنها با شکست مواجه شد.

*با یک رشته آشوب نظام جمهوری اسلامی از هم گسسته نمی‌شود
آل‌هاشم با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات 88 تصریح کرد: حضور 85 درصدی مردم در انتخابات 22 خرداد بی‌سابقه و الهام‌بخش بود و به دشمنان نظام و انقلاب نشان داد که با یک رشته آشوب نظام جمهوری اسلامی از هم گسسته نمی‌شود چرا که همان مردمی که حماسه انتخابات را آفریدند در 9 دی هم به دشمن حضور به موقع خود را نشان دادند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: در 29 خرداد 88 نخستین نماز جمعه پس از انتخابات حضور بیش از 3 میلیون نفر را مشاهده کردیم و این حضور به با معناترین تظاهرات انقلاب تبدیل شد.
وی تصریح کرد: پس از خطبه‌های نماز جمعه 29 خرداد 88 در تهران برای سران غرب معلوم شد که از دست جریان فتنه برای واداشتن جمهوری اسلامی ایران به عقب‌نشینی کاری ساخته نیست.

*موج جدید خصومت‌های استکبار و رژیم صهیونیستی علیه ایران آغاز شده است
وی با اشاره به آغاز موج جدید تهدیدات دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: موج جدید خصومت‌های استکبار و رژیم صهیونیستی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران از 19 مهرماه سال‌جاری با رویکردی جدید و به بهانه حقوق بشر، تروریست و انرژی هسته‌ای آغاز شده است.
آل‌هاشم بیداری اسلامی و تاثیرات انقلاب شکوهمند اسلام در سطح جهان را از دلایل آغاز موج جدید خصومت حکومت‌های استعماری دانست و اظهار داشت: این بیداری اسلامی در حال حاضر موجب انزوا و ضعف شدید رژیم صهیونیستی و آمریکا شده است و به همین دلیل هر لحظه دم از تهدید نظامی و جنگ سخت علیه ایران می‌زنند.
وی افزود: همچنین از دیگر دلایل این خصومت‌ها، فرافکنی مشکلات داخلی آمریکا و مشکلات اقتصادی ناشی از تفکر سرمایه‌داری، شکست سیاست‌های گذشته و شکست سیاست‌های آمریکا در منطقه خاورمیانه است.
نماینده ولی‌فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: اسرائیل و آمریکا باید بدانند که به دلیل وجود رهبری حکیم و فرماندهی با بصیرت، شجاع و دوراندیش نمی‌توانند علیه ایران جنگ سخت به راه اندازند.
وی ادامه داد: امروز مردم منطقه از سران آمریکا و اسرائیل نفرت دارند چرا که صدام حسین و حسنی مبارک و دیگر دیکتاتورهای منطقه را دیدند لذا سران این کشورها در میان مردم منفور بوده و توان هیچ حرکت نظامی علیه ایران را ندارند.

*دشمن قصد دارد فضای انتخابات را سرد جلوه دهد

وی با اشاره به آغاز حرکت‌های سران غرب در راستای تاثیرگذاری بر فضای انتخابات مجلس افزود: دشمن در حال حاضر در تلاش است فضای انتخابات مجلس را سرد جلوه دهد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس اهرم اساسی در اسلامیت نظام و مرجع مردم در پاسداری از اصول و گفتمان امام و رهبری است لذا دشمن سعی دارد مجلس را در دست گیرد تا بتواند قدرتمند برای انتخابات بعدی ریاست‌جمهوری برنامه‌ریزی کند.
وی ناکارآمدی تهدیدات نظامی دشمن علیه ایران را از دلایل تمرکز دشمن بر انتخابات مجلس دانست و اظهار داشت: دشمنان انقلاب با بحران‌های جدی مواجه هستند و در حال حاضر جبهه استکبار 15 هزار میلیارد دلار بدهکاری دارد که این فروپاشی جدی استکبار را نشان می‌دهد.
آل‌هاشم تصریح کرد: با تلاقی پیدا کردن میان جریان‌های معارض نظام با اهداف استکبار، سران غرب احساس کردند می‌توانند انتخابات را به سود خود تمام کنند و این در حالی است که رهبر معظم انقلاب بر ضرورت مشارکت و حضور حداکثری تاکید کردند.
نماینده ولی‌فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: با این هشدار دشمنان باید بدانند نمی‌توانند این انتخابات را با برنامه‌ریزی خود سرد جلوه دهند و همان مردمی که در حماسه 9 دی و انتخابات 88 حضور داشتند در این صحنه نیز حضور به موقع و پررنگ خود را نشان می‌دهند.
وی در خاتمه عدم وابستگی به کانون‌های قدرت و ثروت را از ویژگی‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس باید نسبت به جریان فتنه و هر حرکت غیراصولی دیگر در مسیر انقلاب و نظام موضع‌گیری شفافی داشته باشند.
انتهای پیام/م10/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول