اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

جریان فتنه به دنبال بحرانی جلوه‌ دادن نظام است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: در ایران اسلامی بحرانی وجود ندارد و اگر توطئه ای هم به وجود بیاید با تدابیر مقام معظم رهبری، دولتمردان و مشارکت مردم توطئه‌ها خنثی می‌شود.

جریان فتنه به دنبال بحرانی جلوه‌ دادن نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: جریان فتنه نیز به دنبال به حداقل رساندن مشارکت مردم در انتخابات و بحرانی جلوه دادن نظام است و تلاش می‌کنند با این ترفندها راه را برای بازگشت خود به عرصه سیاسی کشور فراهم کنند.
وی افزود: در درون کشور نیز گروهی هستند که تداوم بحران را شرط ادامه حیات خود می‌دانند و به دنبال بحرانی جلوه دادن ایران بوده و هستند و با ترفندهایی از جمله اختلال در قیمت طلا و ارز درصدد بروز بحران در کشور هستند.
استاندار بوشهر با اشاره به تلاش‌های ستاد انتخابات بوشهر برای برگزاری باشکوه انتخابات گفت: مجریان انتخابات با فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مشت محکمی به دهان بدخواهان نظام می‌زنند.
جهانبخش بیان کرد: مجریان انتخابات نهایت تلاششان این است که اعتماد مردم به نظام و دولت را افزایش دهند.
وی گفت: اعتماد مردم سرمایه بزرگی است که یکی از عوامل پیروزی و تداوم انقلاب، اعتماد مردم به نظام است.
استاندار بوشهر تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم تلاش خود را برای حضور حداکثری مردم، تقویت اعتماد مردم، عدالت محوری و اجرای قانون را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
جهانبخش یادآور شد: در جریان انتخابات اعتماد مردم به دولت را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنیم و آخرت خود را به دنیای دیگری نمی‌فروشیم.
وی با بیان اینکه انتخابات چالش‌هایی هم دارد، خاطرنشان کرد: یکی از چالش‌ها جنگ روانی دشمن علیه نظام اسلامی است و غربی‌ها و در راس آن‌ها آمریکا نقش اصلی را در ایجاد چالش در ایران بازی می‌کند.
استاندار بوشهر بیان کرد: آمریکا با شرایطی که دارد به دنبال این است که با فرافکنی مردم جهان را از بحران کشور خود دور کند.
جهانبخش گفت: سیاست‌های آمریکا در عراق و افغانستان نشان از شکست طرح‌های آمریکا در منطقه است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول