اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر موتلفه کرمان:

جریان فتنه و انحرافی خط قرمز اصولگرایان است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان گفت: جریان فتنه و جریان انحرافی خط قرمزهای اصولگرایان هستند و این‌ها هم به شدت در تلاش هستند تا در این وادی وارد شوند و حرکت کنند، مدت‌ها است که اتاق فکر تشکیل داده‌اند.

جریان فتنه و انحرافی خط قرمز اصولگرایان است
احمدعلی مقدم  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در انتخابات مجلس اختلاف مبنایی و اساسی در بین اصولگرایان وجود ندارد، اما اختلاف سلیقه است و این در همه گروه‌ها، دسته‌ها، صنوف و قشرها وجود دارد.
وی افزود: همه جناح‌های اصولگرا تلاش می‌کنند به یک وحدت حداکثری برسند.
مقدم با اشاره به اینکه در این دوره اتفاقا به یک وحدت حداکثری رسیدیم، ابراز داشت: فقط یک تشکلی به نام جبهه پایداری است که به اردوگاه جبهه متحد اصولگرایی نپیوسته و آن هم ما همیشه گفته‌ایم، آغوش باز است و در خدمت هستیم و یک مقدار هم معطل آقایان شدیم برای آمدن به جبهه اصولگرایی و اکنون هم قطار جبهه اصولگرایی در حال حرکت است.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان تصریح کرد: هر تشکل و گروه سیاسی اصولگرا که بخواهد سوار این قطار شود، هیچ مشکل خاصی وجود ندارد اما باید ساز و کار جبهه متحد اصولگرایان را بپذیرد.
مقدم عنوان کرد: جبهه پایداری اعتقادات خاص خودش را دارد و یک شرط‌هایی برای پیوستن به جبهه متحد اصولگرایی دارد و هر کس نظر و اعتقادش برای خودش محترم است و هیچ اصراری به این قضیه نداریم اما خیلی تمایل داریم و استقبال می‌کنیم تا این عزیزان به جبهه متحد اصولگرایان بپیوندند.
وی گفت: حرکت‌هایی در سطح کشور انجام می‌شود تا همه اصولگرایان به یک لیست واحد برسند و اگر به یک لیست واحد برسیم، دیگر هیچ نگرانی نیست و هیچ حرکتی هم نمی‌تواند ما را تهدید کند.
مقدم با اشاره به اینکه رقیب اصلی اصولگرایان خط قرمزها هستند، افزود: جریان فتنه و جریان انحرافی خط قرمزهای اصولگرایان هستند و این‌ها هم به شدت تلاش دارند در این وادی وارد شوند و حرکت کنند، مدت‌ها است که اتاق فکر تشکیل داده‌اند.
وی گفت: ما استراتژی آنها را می‌دانیم چه هست و همچنین اصلاح‌طلبان که عده‌ای از آنها با این گروه هستند و بعضی جاها با هم به یک نوعی اتفاق نظر دارند.
مقدم اذعان داشت: ما هم اعتقاد داریم، همه این‌ها به میدان می‌آیند و خودشان هم می‌دانند، حرف‌هایی که می‌زنند، مبنی بر اینکه تحریم می‌کنیم و نمی‌آییم، این‌ها یک بُلف سیاسی است و خودشان هم می‌دانند اکنون هیچ راهی برای آمدن به میدان انتخابات و عرصه سیاسی ندارند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان بیان داشت: اصلاح طلبان می‌دانند اگر وارد میدان انتخابات نشوند به تدریج حذف می‌شوند و این‌ها نمی‌خواهند، خودشان را حذف کنند و می‌خواهند در میدان بیایند و باشند.
مقدم با اشاره به اینکه حافظه تاریخی ملت ما بسیار قوی است، افزود: حضور مردم ما در جریان‌های سیاسی به ویژه در دو سال گذشته خیلی قوی است و چه گذشت در این دو سال بعد از انتخابات و اصلاح‌طلبان چه کردند، حدود 10 ماه این مملکت را به آشوب کشاندند و هیچ قانونی را هم قبول نداشتند و قانون‌شکنی کردند.
وی گفت: اکنون خیلی جالب است که همه آنها دم از قانون‌مداری و دفاع از ولایت و مقام معظم رهبری می‌زنند و مردم خوب می‌دانند، اکنون به دلیل حضور در صحنه انتخابات و تبلیغات انتخاباتی این حرف‌ها نمایشی بیش نیست.
انتهای پیام/غ10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول