اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عنبرآباد:

مردم برابر فتنه‌‌ها هوشیار هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه عنبرآباد گفت: در حال حاضر هم ممکن است، فتنه‌گرانی دوباره به صحنه بیایند و دست به فتنه‌گری بزنند اما مردم ما هوشیار هستند و معیارهایی که مقام معظم رهبری بیان کردند را سرلوحه خود قرار می‌دهند.

مردم برابر فتنه‌‌ها هوشیار هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته عنبر‌آباد اظهار داشت: 19دی ماه سالروز قیام مردم قم، نخستین حرکت بزرگ ملت ایران است.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب سه نکته در مورد 19 دی بیان کردند که می‌تواند، درسی برای ما باشد که از جمله بصیرت و احساس تکلیف برای حضور در صحنه است.
امام جمعه عنبرآباد تصریح کرد: ایشان بیداری مردم قم را نمونه‌ای از این ویژگی‌ها دانستند.
وی بیان داشت: 17 دی سالروز توطئه کشف حجاب است که به اسلام ستیزی و زیر سئوال بردن احکام و شرع پرداختند و هر زمان که دشمنان برای مبارزه با اسلام بلند می‌شوند، یکی از راه‌های آن ترویج بی‌بند و باری از طریق حجاب است.
افشارمنش حجاب برتر را چادر خواند و از خانواده‌ها درخواست کرد، نسبت به بدحجابی حساس باشند.
امام جمعه عنبرآباد به بحث انتخابات اشاره کرد و رعایت رقابت، مشارکت مردم و قانون‌مداری در انتخابات را مورد تأکید قرار داد.
وی گفت: مردم باید در 12 اسفند ماه سال جاری حضوری فعال داشته باشند و مقام معظم رهبری فرمودند، فتنه 88 و عاشورای کربلا موجب شد هم انقلاب ما به پیروزی برسد وهم  بعد از 30 سال موجب ایجاد حادثه 9 دی شد که این اهمیت نهم دی را می رساند.
امام جمعه عنبرآباد خاطرنشان کرد: در فتنه 88 برخی خواص که در انقلاب نیز  فعالیت‌هایی کرده بودند با سکوت خود دشمن را همراهی کردند و عده‌ای برای برداشت‌های سیاسی در کنار فتنه‌گران قرار گرفتند و در 9 دی مردم فتنه‌گران را کنار زدند و از رهبر خود حمایت کردند.
افشارمنش تصریح کرد: در حال حاضر هم ممکن است،  فتنه‌گرانی دوباره به صحنه بیایند و دست به فتنه‌گری بزنند اما مردم ما هوشیار هستند و معیارهایی که مقام معظم رهبری بیان کردند را سرلوحه خود قرار می‌دهند.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول