اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یاسوج:

دشمن در موضوع اتمی فریب فتنه 88 را خورد

خبرگزاری فارس: امام جمعه یاسوج گفت: دشمنان استکباری دو سال پیش و در کوران فتنه 88 میز مذاکره با ایران را ترک کرد چرا که این فتنه آ‌ن‌ها را دچار توهم کرده بود و کار انقلاب را یکسره شده تلقی می‌کردند.

دشمن در موضوع اتمی فریب فتنه 88 را خورد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی امروز در خطبه‌های نمازجمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با دعوت به رعایت تقوا به بخشی از سخنان حضرت امیر در زمینه پرهیزگاران اشاره کرد و اظهار داشت: پرهیزگاران واقعی دارای سه ویژگی هستند که نخستین ویژگی آنها اعمال و کردار پاک و خالص آنها است.
وی، به دومین خصیصه پرهیزگاران اشاره کرد و ابراز داشت: دل‌های آنها همیشه از خوف گناهان ترسان و لرزان است.
حسینی به سومین خصیصه پرهیزگاران اشاره کرد و بیان داشت: چشم‌های آنان همیشه در مواقع خاص از خوف خداوند گریان بوده که قطره اشک آنها موجب آزادی از خوف و خطرها می‌شود.
وی، به قسمتی از آیه 33 سوره احزاب و توطئه سیاستمداران اشاره کرد و گفت: در اثر تبلیغات سوء بنی‌امیه قیام عاشورا در حال لکه‌دار شدن بود که با روشنگری‌های حضرت زینب و امام سجاد همه این توطئه‌ها نقش بر آب شد.
امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان داشت: برخی سیاستمداران با تاسی از معاویه و بنی‌امیه به هر عمل خلافی چون دروغ و تهمت متوسل می‌شوند که باید آنها را شناخت.
وی در ادامه با ذکر حدیثی از حضرت امیر عنوان کرد: هر کس چشم فکر خود را بیدار نگه دارد و در خواب غفلت فرو نرود به آرزوی خود خواهد رسید.
حسینی به قیام 19 دی سال 57 مردم قم اشاره کرد و گفت: این قیام تاثیر شگرفی در پیروزی انقلاب داشت و منشا و سرچشمه قیام‌های بعدی برای شکل‌گیری نظام اسلامی شد.
حسنی، رزمایش ولایت 90 را اوج قدرت‌نمایی ایران اسلامی در آب‌های خلیج فارس دانست و گفت: در این رزمایش به دشمن فهمانده شد که اگر ایران اسلامی اراده کند این منطقه جای امنی برای آنها نخواهد بود.
حسنی، اخلاق انتخاباتی را شرط لازم برای برگزاری انتخابات سالم و با صلابت دانست و گفت: نباید در انتخابات با کارهای ضد اخلاقی دین خود را به دنیا بفروشیم.
امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این انتخابات و انتخابات‌های آینده زندگی دنیا و آخرت ما را تامین نمی‌کند که با کارهای ضد اخلاقی بخواهیم به مطامع خود دست یابیم.
حسینی، دستاوردهای اتمی کشور را مرهون تعهد و تخصص جوانان این دیار دانست و گفت: دشمن در فتنه 88 میز مذاکره با ایران را در این خصوص ترک کرد چرا که فکر می‌کردند کار انقلاب ما با این فتنه تمام است.
وی گفت: این عمل دشمن موجب پیروزی ما در موضوع هسته‌ای شد چرا که اکنون میله سوخت هسته‌ای در راکتور تهران جا گذاشته شده و این دستاوردها همه به دلیل پافشاری مسئولان بر این حق مسلم ملت است.
وی با قدردانی از نیروی انتظامی و قوه قضاییه به دلیل برخورد با سوداگران مرگ ابراز داشت: این دو نهاد نباید به حرف‌های یاوه‌گویان گوش دهند و باید با شدت و قوت و در چارچوب معیارهای اسلامی با این افراد چموش و شرور برخورد کنند.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول