اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زارعی:

فتنه گران ناکامی در خیابان را با اختلالات جریان انحرافی ادامه دادند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس گفت که حوادث فتنه با حوادث جریان انحرافی قدری به‌هم پیچیده است که کماکان ابعاد زیادی از آن برای خیلی‌ها ناشناخته ماند. آنها اگر در خیابان‌ها نتوانستند نظام را متوقف کنند، شروع به ادامه اختلالات توسط جریان انحرافی کردند.

فتنه گران ناکامی در خیابان را با اختلالات جریان انحرافی ادامه دادند
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس علی‌اصغر زارعی جمعه شب در نخستین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی در هرمزگان با بیان اینکه ماموریت اصلی جبهه پایداری تبیین و توسعه گفتمان امام (ره) و مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: رویکرد جبهه پایداری انقلاب اسلامی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تلاش برای شناسایی و معرفی نمایندگان ارزشی و اصولگرا برای ورود به مجلس است.
وی افزود: زمانی که سال 84 گفتمان عدالت محوری مطرح شد ما شاهد این بودیم که نه تنها خیلی از معادلات در داخل تغییر پیدا کرد بلکه خیلی از مباحث نیز در خارج از کشور به‌نفع جمهوری اسلامی رقم خورد.
به گفته زارعی کم شدن فاصله طبقاتی و اقتدار در مواضع خارجی از دستاوردهای گفتمان عدالت‌محوری بود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قبل از انتخابات 88 کشور در نقطه باعظمتی در مبحث خارجی قرار داشت و دشمن احساس کرد که اگر نظام این‌گونه پیش برود خطرات زیادی متوجه آن خواهد بود.
وی اضافه کرد: لذا فتنه 88 به‌عنوان برنامه‌ای پیچیده توسط دشمن انجام شد که متاسفانه آسیب‌هایی زیادی را متوجه نظام کرد.
زارعی افزود: حوادث فتنه با حوادث جریان انحرافی قدری به‌هم پیچیده است که کماکان ابعاد زیادی از آن برای خیلی‌ها ناشناخته ماند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آنها اگر در خیابان‌ها نتوانستند نظام را متوقف کنند شروع به ادامه اختلالات توسط جریان انحرافی کردند.
زارعی افزود: باید فضای گفتمانی امام و انقلاب را در کشور ادامه داد و ماموریت جبهه پایداری نیز همین است.
وی با بیان اینکه جبهه پایداری باید در چارچوب تقویت آرمان‌های امام و رهبری حرکت کند، افزود: نماینده مجلس نباید به مجلس به‌عنوان یک مرکب نگاه کند.
زارعی بیان داشت: عده‌ای از آدم‌ها هستند که با هزینه‌های آنچنانی در انتخابات حاضر می‌شوند اما گفتمان امام به‌نحوی است که می‌گوید مجلس جای انسان‌های شرافتمند، دست‌پاک و مسئولیت‌پذیر است.
نماینده مردم تهران تصریح کرد: اگر مجلس درست عمل کند در راس امور است و اگر دچار نادانی و جهل شود نمی‌تواند در راس باقی بماند.
وی افزود: منشور اصولگرایی منشوری با ارزش است اما احساس کردیم در اجرایی شدن این منشور درست عمل نشده است و در این راستا پیشنهادات و انتقاداتمان را انتقال دادیم.
زارعی با بیان اینکه باید با حضور گسترده مردم یک‌بار دیگر سیلی در گوش دشمن زد، افزود: نتیجه این انتخابات سبب می‌شود که دشمنان به این باور برسند که در این کشور انسجام و ولایتمداری وجود دارد.
وی همچنین در ادامه افزود: جبهه پایداری نه رایحه خوش خدمت است و نه ستاد تبلیغاتی انتخاباتی بلکه جبهه پایداری تشکیلاتی بر پایه ولایت‌مداری است.
انتهای پیام/غ10/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول