اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

فتنه‌گران اسرار درونی نظام را مفت به دشمن فروختند

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: دو سال پیش فتنه‌گران اسرار درونی نظام را مفت به دشمن فروختند.

فتنه‌گران اسرار درونی نظام را مفت به دشمن فروختند
یوسف اکبری در حاشیه جلسه هم‌اندیشی با نماینده کاندیداهای مجلس نهم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: برگزار کنندگان اصلی انتخابات خود مردم هستند و در این نقش‌آفرینی هیچ کس ادعای دیگری ندارد اما در اوج اقتدار ملی دو سال پیش سهل و آسان عده‌ای برای رسیدن به مدیریت چند روزه اندوخته‌های خود را با بدخواهان نظام معامله کردند و اسرار درونی و خانوادگی نظام را مفت و رایگان به دشمن فروختند.
وی بیان داشت: چون در این عرصه مردم میدان‌دار اصلی هستند خود مردم در 9 دی خودجوش به صلابت نظام و برگزاری انتخابات مردمی مهر تایید زدند.
این مسئول ادامه داد: هر کس در صدد ضربه زدن و خدشه ‌وارد کردن به اعتماد مردم باشد ظلم و جفا در حق مردم کرده چرا که امکان تقلب و تاثیرگذاری آرا مردم امکان‌پذیر نیست و ترویج‌کنندگان این اندیشه خود خائن هستند.
فرماندار اردبیل اضافه کرد: همه ما باید با اعتماد و حسن نیت به انتخابات نگاه کنیم و از جریان‌سازی‌ها پرهیز کرده و با مظلوم‌‌نمایی و عوام‌ فریبی کاری نکنیم که صحنه انتخابات متشنج شود.
فرماندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: برای تبلیغ چهره به چهره کاندیداها در سه نقطه شهر اردبیل برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.
این مسئول بیان داشت: ما در تدارک برنامه سخنرانی و حضور چهره به چهره کاندیداها با مردم با یک چینش در قالب قرعه‌کشی هستیم تا آنها تبلیغات خود را در این حوزه انجام دهند.
اکبری یادآور شد: انتخابات در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین شیشه‌ای خواهد بود و با حضور رسانه‌ها چیز پنهان و پشت دیوار نخواهیم داشت و تمام مراحل انتخابات روشن و شفاف اطلاع‌رسانی می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: هر چند مجریان انتخابات سلایق و گرایش‌های سیاسی خود را دارند اما حق ندارند این علایق درونی را برونی کرده و در انظار عمومی رفتارهای مغایر قانون داشته باشند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول