اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی شهردار زنجان خبر داد

مطالعه 100 درصدی پروژه مونوریل در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی شهردار زنجان گفت: در حال حاضر مطالعه پروژه منوریل زنجان 100 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مطالعه 100 درصدی پروژه مونوریل در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اصغر عزیزی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد عمران شهری با اشاره به اینکه در حال حاضر مطالعات جامع ترافیکی شهر زنجان 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار داشت: ساماندهی ورودی شرقی در حال مبادله توافق‌نامه است.
وی با بیان اینکه عملیات زیرسازی سامان‌دهی ورودی شرقی زینبیه آغاز شده است، افزود: برای تعریض ورودی زینبیه شرقی اقدام شده و ظرف دو ماه آینده عملیات زیرسازی تکمیل و آماده آسفالت می‌شود.
معاون عمرانی شهردار زنجان با بیان اینکه در بحث پروژه زینبیه شرقی تاکنون چهار پلاک توسط شهرداری زنجان تملک شده و چهار پلاک دیگر نیز به زودی تملک می‌شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر این پروژه نیز 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی با بیان اینکه احداث کمربندی دوم شمالی شهر زنجان 90 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، یادآور شد: در حال حاضر سامان‌دهی جاده گاوازنگ نیز 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
عزیزی از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی بزرگراه 22 بهمن خبر داد و گفت: تونل بعثت نیز به دلیل پاره‌ای مشکلات از قبیل جا‌به‌جایی طرح از خیابان بعثت به خیابان سبزه‌میدان با تاخیر مواجه شده است.
معاون عمرانی شهردار زنجان با بیان اینکه طرح توسعه حسینیه اعظم و زینبیه در حال حاضر 17 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: زمین‌های اطراف در این پروژه‌ها تملک شده است.
وی با بیان اینکه برای احداث تقاطع غیر هم‌سطح امام حسین (ع) نیز زمین‌های اطراف تملک و پیمانکار آن نیز تعیین است، خاطرنشان کرد: برای این پروژه تاکنون 1.2 میلیارد تومان هزینه شده است.
عزیزی از پیشرفت فیزیکی 17 درصدی ورودی زینبیه شرقی نیز خبر داد و افزود: ساماندهی و احداث فضای سبز "گرده داغ" در حال حاضر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
معاون عمرانی شهردار زنجان با بیان اینکه برای احداث پارک علمی و فرهنگی زنجان نیز پیمانکار تعیین شده است، خاطر نشان کرد: جدا سازی آب شرب از آب خام در شهر زنجان نیز در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی قابل قبولی برخوردار است.
وی افزود: تکمیل سالن چند منظوره مدیریت بحران در دست انتخاب پیمانکار است.
عزیزی یادآور شد: همزمان با اجرای سالن چند منظوره مدیریت بحران سالن تیراندازی نیز از منابع داخلی در دست اجرا است.
معاون عمرانی شهردار زنجان با بیان اینکه تملک اراضی واقع در طرح سبزه میدان صورت گرفته است، افزود: 80 درصد زمین‌های اطراف طرح سبزه‌میدان تملک شده است.
وی تصریح کرد: به دلیل هزینه بالای اجرای پروژه سبزه‌میدان از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز استفاده می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول