اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

مدیران اجرایی از کاندیدای خاصی بین پرسنل طرفداری نکنند

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم که در طرفداری از کاندید خاص در ساعات اداری و تبلیغات بین پرسنل جلوگیری کنند.

مدیران اجرایی از کاندیدای خاصی بین پرسنل طرفداری نکنند
بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان در خصوص مسئله نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتخابات حضور و مشارکت دسته‌جمعی مردم در یک گردهمایی دموکراسی است.
وی افزود: آغاز ثبت‌نام انتخابات نهمین دوره نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این شهرستان هم‌زمان با سراسر کشور آغاز شده است.
فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: انتخابات در این شهرستان مطمئناً با حضور بسیار گسترده‌تر و ملموس‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود و اهمیت و جلوه آن رنگ و بویی باشکوه‌تر خواهد داشت.
وی با بیان اینکه افراد واجد شرایط می‌توانند با در دست داشتن مدارک به حوزه اصلی مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در این خصوص اقدام کنند خاطرنشان کرد: ثبت‌نام به مدت هفت روز به طول می‌انجامد و دستورات بر طبق ابلاغیه مقام عالی وزارت کشور در شهرستان اجرا می‌شود.
ایلخاص‌زاده ادامه داد: همچنین دفتر نظارت در شهرستان نسبت به تشکیل هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان اقدام خواهد کرد.
وی با اشاره به حماسه بی‌بدیل دی‌ماه در سال 88 گفت: ملت ما با هر صحنه‌ای که انقلاب و اهداف نورانی آن را به مخاطره اندازد، خردمندانه و با اقدام به موقع و صحیح مقابله خواهند کرد.
وی تصریح کرد: ولایت‌مداری، عشق به امام و انقلاب و برملا شدن چهره کریه دشمن، مردم را به خلق حماسه 9 دی وادار و دشمن را از اهدافش ناکام گذاشت.
فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه حماسه 9 دی نقشه دشمنان داخلی و خارجی با وجود تبلیغات وسیع آنان بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خنثی کرد افزود: ملت ایران اسلامی با هوشیاری و همبستگی در برابر فتنه 88 که عصاره همه فتنه‌ها پس از انقلاب بود به خوبی ایستاد.
وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت پیوند چنین حماسه‌های مردمی و شورانگیزی در اوج عزت و اقتدار خود قرار دارد.
ایلخاص‌زاده افزود: باید ابعاد این حماسه را تبیین کرد و ماهیت عوامل پیدا و پنهان آن را روشن کرد.
وی با بیان اینکه هیئت اجرایی انتخابات آبادان از بین معتمدان شهرستان و پس از مشورت و تأیید نهایی انتخاب می‌شوند گفت: از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم که در طرفداری از کاندید خاص در ساعات اداری و تبلیغات بین پرسنل جلوگیری کرده و در این زمینه کاملاً بی‌طرف باشند.
فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: همه تلاش ما برگزاری انتخاباتی با فضایی سالم و در خور شأن است که مطمئناً با تعامل شهروندان و دستگاه‌های اجرایی این مهم تحقق می‌یابد.
وی گفت: افرادی که به‌عنوان کاندیدا انتخاب می‌شوند حتماً دارای شاخص‌های لازم و مکفی هستند و از فیلتر تأیید افراد معتمد رد شده‌اند.
ایلخاص‌زاده در پایان با تأکید بر حضور گسترده شهروندان در انتخابات این دوره گفت: امیدواریم با حمایت و تعامل هر چه بیشتر شهروندان شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و عادلانه در منطقه باشیم.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول