اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهاباد:

دشمن برای کاهش حضور مردم در انتخابات شایعه‌پراکنی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار بهاباد گفت: دشمن برای کاهش حضور مردم در انتخابات در حال اشاعه برخی شایعات مثل کاهش یارانه نقدی به مردم و افزایش قیمت حامل‌های انرژی در جامعه است.

دشمن برای کاهش حضور مردم در انتخابات شایعه‌پراکنی می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا هدایی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بهاباد ضمن تبریک روز ملی ثبت احوال و نزدیک بودن روز میثاق امت با ولایت در سالروز حماسه عاشورایی 9 دی اظهار داشت: حماسه 9 دی‌ماه در سی‌امین سال عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجلی قدرت الهی در هویت اسلامی و بنیان مردمی انقلاب بود که با الهام از فرهنگ عاشورایی، فتنه‌گران داخلی و توطئه چینان خارجی را مرعوب کرد.
وی افزود: در واقعه نهم دی، تکلیف بیان حسینیان با منحرفان فریب‌خورده و دنیاطلبان داخلی و اسلام‌ستیزان خارجی مشخص شد.
هدایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات و لزوم حضور پرشکوه مردم در این رویداد سرنوشت‌ساز عنان کرد: دشمن از هم‌اکنون به فکر شایعه‌پراکنی و تلاش برای کاهش حضور مردم در تعیین سرنوشت خودشان است.
وی مردم را از دامن زدن به اختلافات به ویژه در زمان انتخابات برحذر داشت و عنوان کرد: دشمن برای کاهش حضور مردم در انتخابات در حال اشاعه برخی شایعات نظیر کاهش یارانه نقدی به مردم و افزایش قیمت حامل‌های انرژی در جامعه است.
فرماندار بهاباد در مورد نحوه انجام انتخابات در روستاهای شهرستان تصریح کرد: دهستان بنستان و 35 نقطه الحاقی جزو بخش آسفیچ شهرستان بهاباد است و انتخابات در این مناطق به طور قطع طبق تقسیمات کشوری برگزار خواهد شد.
هدایی در بخش دیگری از سخنان خود از اختصاص اعتبار خشکسالی به شهرستان بهاباد خبر داد و ابراز داشت: اعتبار خشکسالی و حوادث اختصاص داده به شهرستان در سال جاری مبلغ 10 میلیارد و 410 میلیون ریال است.
وی تاکید کرد: دستگاه‌های ذی‌ربط باید تلاش کنند با نظارت شایسته بر حسن انجام کار، بودجه‌های مربوطه را اخذ کنند.
امام جمعه بهاباد نیز در این جلسه همراهی و همدلی مردم و مسئولان در اجرای هرچه بهتر انتخابات را خواستار شد و گفت: مسئولان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا در فضایی آرام و مطمئن مردم با شکوه هر چه بیشتر در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.
حجت‌الاسلام ملاحسینی ادامه داد: معتمدان محل باید توجه کنند تا قبل از اینکه شورای نگهبان صلاحیت کسی را تأیید نکرده و بعد از آن نیز شرایط اصلح بودن کاندیدا محرز نشده، قول همکاری و جمع‌آوری رأی به نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس ندهند.
وی همچنین از مردم خواست در فضای حساس کنونی کشور و در آستانه انتخابات وحدت خود را همچون گذشته حفظ و برای حفظ وحدت و آرامش در جامعه تلاش کنند.
ملاحسینی در ادامه صحبت های خود به مسائل پیش آمده در مورد چادرملو و برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی بهاباد اشاره کرد و افزود: مسئله تابعیت معدن چادرملو یک مسئله حقوقی است که باید پیگیری‌های لازم انجام شود.
امام جمعه بهاباد به پیگیری‌های انجام شده برای تأمین آب معدن چادرملو خارج از سفره آب زیرزمینی بهاباد اشاره و تصریح کرد: کمیته آب بهاباد با حضور مسئولان ارشد استان، شهرستان و مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو در مرکز استان تشکیل شده است.
وی ادامه داد: در این کمیته به شرکت آب منطقه‌ای استان مأموریت داده شد ظرف مدت شش تا هشت ماه منطقه را بررسی کرده و برای تأمین آب معدن چادرملو خارج از سفره آب زیرزمینی بهاباد مجوز لازم را از وزارت نیرو اخذ کند.
ملاحسینی از نتیجه‌بخش بودن این بررسی‌ها خبر داد و گفت: طبق صحبت‌هایی که با مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان داشتیم، بررسی‌های لازم صورت گرفته و خوشبختانه آب مورد نیاز معدن در خارج حوزه آب بهاباد پیدا شده و پیگیری لازم برای قطع وابستگی معدن به آب بهاباد در حال انجام است.
در ادامه جلسه مسئولان ادارات به ایراد نظرات خود پیرامون موضوع انتخابات همچنین بیان مشکلات اداره خود اعم از ساختمان، تجهیزات و نیرو پرداختند.
کاظمیان معاون فرماندار نیز از کلیه ادارات به ویژه خواست چند اداره فعال در انجام سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1390 تقدیر و تشکر کرد.
در این مراسم عباس محمدی به عنوان مسئول دفتر امام جمعه بهاباد از سوی امام جمعه معرفی شد.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول