اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس تاکید کرد

برگزاری انتخاباتی سالم و عادلانه در منطقه

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: امیدواریم با تعامل و حمایت همه جانبه مردم و مسئولان شاهد برگزاری انتخاباتی با فضایی سالم و عادلانه در منطقه باشیم.

برگزاری انتخاباتی سالم و عادلانه در منطقه
سیدعلی موسوی‌جرف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان در خصوص حماسه بی‌بدیل 9 دی‌ماه و خنثی‌سازی فتنه 88 توسط ملت ولایتمدار ایران اسلامی چنین اظهار داشت: مردم ایران در 9 دی به همه دنیا و سران فتنه نشان دادند که هرگز بی‌حرمتی به جایگاه ولایت‌فقیه را بر نمی‌تابند و با ایستادگی و مقاومت خود فتنه‌گران را بر سر جای خود می‌نشانند.
وی افزود: 9 دی‌ماه سال 88 تبلور ولایت‌مداری و دشمن‌شناسی مردم ایران اسلامی است.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم ایران در این روز سرنوشت‌ساز، دین‌مداری و پیروی از ولایت‌فقیه را به اثبات رسانده و صفحه زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی گشودند.
وی جریانات اتفاق افتاده در آن روز را درسی بزرگ و تجربه‌ای گرانقدر برای مردم همیشه در صحنه و مسئولان دانست و ابراز امیدواری کرد که از این درس برای تحکیم هرچه بیشتر پایه‌های انقلاب استفاده شود. 
موسوی‌جرف خاطرنشان کرد: دشمنان نیز باید از این اتفاقات درس بگیرند و بدانند که مردم هوشیار این مرز و بوم هیچ‌گاه دستخوش توطئه‌های همیشگی و اقدامات فریبکارانه آنان نخواهند شد. 
وی در ادامه حماسه 9 دی را در گرو روشنگری‌های رهبر معظم انقلاب و ارتباط متقابل مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت: هرگاه این ارتباط متقابل با تأثیر از منویات معظم‌له در کشور به وجود آمده، رشد و بلوغ مردم بیش از پیش نمایان و حماسه‌هایی نظیر 9 دی رقم خورده است.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری آیین‌های مختلفی که در سراسر خوزستان به‌منظور نکوداشت حماسه 9 دی برگزار می‌شود گفت: برنامه‌ها به گونه‌ای تنظیم شده که حماسه یادشده رفته رفته در نشست‌های تخصصی مورد بررسی قرار گرفته و زوایای آن بازگو می‌شود.
وی اضافه کرد: مردم ولایتمدار این شهرستان با حضور پررنگ خود در انتخابات این دوره مطمئناً بار دیگر با آرمان‌های عالی و والای نظام ایران اسلامی و انقلاب تجدید بیعت می‌کنند.
موسوی‌جرف در پایان با بیان اینکه9 دی‌ماه سیاه‌رویی دشمنان نظام و انقلاب را بیش از پیش آشکار کرد گفت: امیدواریم با تعامل و حمایت همه جانبه مردم و مسئولان شاهد برگزاری انتخاباتی با فضایی سالم و عادلانه در منطقه باشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول