اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

پرونده فتنه 88 با حضور مردم در حماسه 9 دی بسته شد

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: پرونده فتنه 88 با حضور مردم در حماسه 9 دی بسته شد.

پرونده فتنه 88 با حضور مردم در حماسه 9 دی بسته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، نصرت‌الله حیدری صبح امروز در نشست اعضای شورای حزب موتلفه اسلامی  استان ایلام اظهار کرد: ولایت‌مداری، عشق به امام و انقلاب و برملاشدن چهره کریه دشمن مردم را به خلق حماسه 9 دی وادار و دشمن را از اهدافش ناکام گذاشت.
وی ادامه داد: حماسه 9 دی نقشه دشمنان داخلی و خارجی با وجود تبلیغات وسیع آنان بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خنثی کرد.
این فعال سیاسی ـ مطبوعاتی اضافه کرد: ملت ایران اسلامی با هوشیاری و همبستگی در برابر فتنه 88 که عصاره همه فتنه‌ها پس از انقلاب بود نقش بر آب شد.
حیدری تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت پیوند چنین حماسه‌های مردمی و شورانگیزی در اوج عزت و اقتدار خود قرار دارد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: ملت ایران اسلامی با هوشیاری و همبستگی در برابر فتنه 88 که مادر همه فتنه‌ها و توطئه‌های پس از انقلاب بود پشت سر رهبری طعم تلخ شکست را به دشمن چشانید.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان ایلام، مسئولان را به درک پیام تاریخی 9 دی دعوت کرد و گفت: متاسفانه برخی افراد و مسئولان هنوز پیام این حماسه را درک نکرده‌اند.
وی ادامه داد: این در حالی است که اسناد کشف‌ شده و اعترافات فتنه‌گران و اربابان آنها در غرب امروز بر همگان مشخص و روشن است که در فتنه 88 هدف براندازی نظام و به سلطه گرفتن ملت ایران بود.
این فعال سیاسی ـ مطبوعاتی اضافه کرد: لذا باید ابعاد این حماسه را تبیین کرد و ماهیت عوامل پیدا و پنهان آن را روشن کرد.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول