اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس تاکید کرد

حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات مجلس

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس بر حضور همه‌جانبه اقشار مختلف مردم منطقه در انتخابات این دوره مجلس تاکید کرد.

حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات مجلس
عبدالله کعبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان در خصوص حماسه بی‌بدیل مردم در خنثی‌سازی فتنه‌های دشمنان نظام و انقلاب در 9 دی‌ماه اظهار داشت: مردم ایران در 9 دی به همه دنیا و سران فتنه نشان دادند که هرگز بی‌حرمتی به جایگاه ولایت‌فقیه را بر نمی‌تابند و با ایستادگی و مقاومت خود فتنه‌گران را بر سر جای خود می‌نشانند.
وی با عنوان اینکه اعتقاد به ولایت‌فقیه در قلب و روح مردم ایران جای دارد، اضافه کرد: مردم ایران در این روز سرنوشت‌ساز، دین‌مداری و پیروی از ولایت فقیه را به اثبات رسانده و صفحه زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی گشودند. 
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در 33 سال گذشته برای مقابله با ملت آزاده ایران اسلامی اظهار کرد: یکی از مهمترین زمینه‌های این توطئه‌ها، اختلاف‌افکنی در بین مردم و اقوام و گروه‌ها بوده که مردم سرافراز ایران اسلامی به خوبی جواب دندان‌شکن در برهه‌های مختلف به آنها داده‌اند.
وی اظهار داشت: واقعه نهم دی‌ماه نشان‌دهنده آگاهی و بیداری مردم ولایی در حمایت از ارزش‌های دینی و اصل ولایت‌فقیه بود.
کعبی خاطرنشان کرد: مردم در این روز دشمنان و سران فتنه را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام گذاشته و نقشه‌های آنان را خنثی کردند.
وی با بیان اینکه دشمنان نظام از ابتدای انقلاب اسلامی، انواع دسیسه‌ها را علیه کشور و نظام به کار بردند، اظهار داشت: واقعه ناگوار هفتم دی‌ماه سال 88 و بی‌حرمتی به عاشورای حسینی یکی از توطئه‌های دشمنان علیه نظام و ارزش‌های دینی بود.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی وحدت بین اقشار مردم و اقوام و گروه‌ها را عامل پیروزی و موفقیت نظام در برهه‌ حساس انقلاب دانست و گفت: ایستادگی در برابر توطئه‌های استکبار جهانی همیشه با حفظ وحدت، ‌همیاری و همکاری اقشار مختلف جامعه امکان‌پذیر بوده است. 
وی در پایان با تأکید بر حضور همه‌جانبه اقشار مختلف مردم منطقه در انتخابات این دوره گفت: امیدواریم با شرکت گسترده در نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی بتوانیم میثاقی دوباره با آرمان‌های رهبری و نظام ببندیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول