اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گچساران:

ولایت‌مداری و بصیرت ایرانیان سران فتنه 88 را زمین‌گیر کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی گچساران گفت: ولایت‌مداری و بصیرت ملت ایران سران فتنه 88 را زمین‌گیر کرد و آنان را در راه رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشت.

ولایت‌مداری و بصیرت ایرانیان سران فتنه 88 را زمین‌گیر کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید قدرت‌الله بیعت‌اصل صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی گچساران اظهار کرد: امروزه در جهان، امنیت مهم‌ترین و اساسی‌ترین مؤلفه پیشرفت و بالندگی برای هر کشوری محسوب می‌شود.
وی، ایران را امن‌ترین کشور دنیا دانست و افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه عمل به آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از فرامین ولایت فقیه حاصل می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی گچساران با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران ابراز داشت: انتخابات سال جاری به دلیل وجود برخی مسائل از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.
بیعت‌اصل تصریح کرد: نقش بر آب شدن نقشه‌ها و برنامه‌های کور و خزنده سران فتنه 88، فعالیت‌های شکست خوردگان پس‌مانده‌های دوران ستمشاهی، شکست مفتضحانه آمریکا در جنگ الکترونیکی با ایران و از دست دادن هواپیمای فوق مدرن جاسوسی دشمن و دنیای استکبار را عصبانی کرده است.
وی با تأکید بر پیروی همه‌ جانبه آحاد ملت ایران از فرامین ولایت فقیه گفت: نافرمانی از ولایت فقیه نافرمانی از رسول خدا است.
بیعت‌اصل ولایت فقیه را ستون خیمه اسلام و چراغ هدایت مسلمانان بعد از امامان معصوم دانست و عمل به دستورات ولایت فقیه و رهبری را رمز نجات بشر و چیرگی بر ظلم و ستم زورگویان و مستکبران عنوان کرد.
این مقام انتظامی گچساران با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بصیرت و آگاهی و شناخت زوایای مختلف این انتخابات کشور را در برابر فتنه‌های احتمالی بیمه می‌کند.

*کاندیداهای انتخابات اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند
بیعت‌اصل خطاب به کاندیداهای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیداها باید الگویی برای مردم باشند و از بیان مطالب حاشیه‌ساز و تنش‌زا پرهیز کنند.
وی، کاندیداهای انتخاباتی را به رعایت اخلاق انتخاباتی دعوت کرد و ابراز داشت: تهمت، افترا، تحقیر، جوسازی، شایعه‌پراکنی، غوغاسالاری از ترفندهای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و کاندیداها باید نسبت به این ترفند دشمنان هوشیار باشند.
بیعت‌اصل خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی تحت فرماندهی مقام معظم رهبری بوده و با پیروی محض از دستورات و فرامین مقام عظمای ولایت آماده اجرای فرامین رهبری در برقراری نظم و امنیت در زمینه برگزاری امنیت مطلوب در گچساران است.

*کاندیداها مواظب اختلاف‌افکنی میان طوائف باشند
وی با بیان اینکه برخی نکات انتخاباتی در زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و بدون حاشیه باید به کاندیداها ابلاغ شود، افزود: رعایت مسائل شرعی، عدم ارتکاب مزاحمت‌های خیابانی و ناهنجاری‌های صوتی و راه انداختن کاروان‌های شادی و نیز دقت در به‌ وجود نیامدن اختلاف میان قبایل و طوایف و خانواده‌ها از نکات مهمی است که کاندیداها باید رعایت کنند.
فرمانده نیروی انتظامی گچساران ابراز داشت: مکان برگزاری ستادهای انتخاباتی و زمان آغاز و پایان فعالیت‌های انتخاباتی در طول روز باید مشخص شود و به کاندیداها ابلاغ شود.
بیعت‌اصل تصریح کرد: وقتی که مولا و مقتدای ما ولایت فقیه ما به جذب حداکثری و دفع حداقلی تأکید دارند، همه ما وظیفه داریم در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکنیم و فرامین ایشان را نصب‌العین قرار دهیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول