اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی:

سکوت برخی خواص درباره فتنه 88 سؤال برانگیز است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت:‌ سکوت برخی خواص درباره فتنه 88 سؤال برانگیز است.

سکوت برخی خواص درباره فتنه 88 سؤال برانگیز است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سید کریم سجادی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت 9 دی اظهار داشت: دشمن با تمام توان در فتنه این سال حضور یافته و در جهت التهاب در کشور تلاش کرد.
وی با اشاره به اینکه رسانه‌های آمریکا و انگلیس هم درباره رخدادهای بعد از فتنه سال 88 همگام با اهداف برنامه های دشمنان بود، تصریح کرد: این رسانه‌ها تلاش داشته تا با بزرگ نمایی درباره این رویدادها، فضا را به نفع خود تغییر دهند.
سجادی همچنین نقش شبکه های ضد انقلاب داخلی و خارجی را در این فتنه‌ها برشمرد و گفت:‌ با حضور آحاد مردم در 9 دی تمام نقشه های دشمنان نقش بر آب شد.
وی با بیان اینکه مردم در این روز با حضور پرشور خود طومار فتنه گران را در هم پیچیدند، تصریح کرد: حماسه بی نظیر و قاطعانه 9 دی ماه سال 88 نمایش قدرت و بصیرت دینی ملت ایران بود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی از این روز به عنوان نقطه عطفی در تاریخ نظام اسلامی یاد کرد و گفت: مردم مؤمن، ولایت مدار و دوستدار اهل بیت (ع) در این حماسه ملی بار دیگر به جهانیان ثابت کردند در خط امام و ولایت بوده و هیچ گاه از حمایت این خط اصیل کوتاه نخواهند آمد.
وی شرایط سیاسی سخت فتنه 88 را برشمرد و افزود: هرچند هجمه های بسیار فراوانی از سوی معاندین داخلی و قدرت‌های خارجی متوجه ایران اسلامی بود، اما مردم در این شرایط خاص نشان دادند که در تبعیت و پیروی از ولی فقیه تردیدی به خود راه نمی‌دهند.
سجادی با اشاره به اینکه جریان فتنه به صورت سازمان یافته با استفاده از نیروهای غافل که سپس تبدیل به معاندین شدند، وارد کارزار علیه نظام شده بود، گفت: این افراد غافل با اقدامات نسنجیده خود باعث خوشحالی دشمنان نظام شدند.
وی تاکید کرد: اوج این غفلت و رو در رویی با نظام در روز عاشورا و هتک حرمت به ساحت مقدس شهدای کربلا اتفاق افتاد و این بی حرمتی برای مردم ایران اسلامی قابل تحمل نبود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه جریان فتنه و گروه های معاند به همراه قدرت‌های خارجی گستاخانه وارد عرصه شده بودند، خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی ماه بر همگان روشن ساخت که مردم برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی و حریم ولایت فقیه لحظه ای درنگ نکرده و همواره مقابل دشمنان به بهترین شکل ممکن مقاومت می‌کنند.
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی هم در این نشست برگزاری آیین‌های گرامیداشت 9 دی در مصلی‌های این استان، برپایی دعای کمیل در بقاع متبرکه، برگزاری راهپیمایی بعد از نماز جمعه، برپایی ایستگاه های صلواتی، انتشار پوستر، برگزاری همایش سراسری برای جوانان و ... را از برنامه های این روز عنوان کرد.
حجت‌الاسلام ناصر هدایتی با اشاره به تشکیل ستاد گرامیداشت 9 دی در خراسان شمالی از چند ماه قبل گفت: تاکنون کمیته های مختلفی در ذیل این ستاد تشکیل و برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه های این روز فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول