اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ریگان:

عده‌ای در لباس مسئولیت فتنه 88 را به وجود آوردند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ریگان گفت: عده‌ای در لباس مسئولیت فتنه 88 را به وجود آوردند.

عده‌ای در لباس مسئولیت فتنه 88 را به وجود آوردند
به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام علی حیدری‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ریگان با اشاره به خشکسالی‌های 12 ساله در این شهرستان اظهار داشت: در این زمینه باید توجه ویژه‌ای صورت گیرد.
وی با اشاره به فتنه 88 ابراز داشت: عده‌ای در لباس مسئولیت و با تمام شرمساری فتنه 88 را به وجود آوردند.
حیدری‌نسب افزود: آن چیزی که موجب شد تا 9 دی به عنوان روز الهی در تاریخ این نظام و کشور و تا ابدیت مدال‌ افتخار بر آن نصب شود، روحیه ایمان و حضور حماسی مردم بود.
وی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در رأس همه ارگان‌ها واقع است و ملت با رأی بی‌بدیل و سرنوشت‌ساز خود دشمن را از ضربه زدن به این نظام ناامید می‌سازد.
حیدری‌نسب تصریح کرد: دشمن در صدد است در ابتدای انتخابات عده‌ای را به عنوان کاندیدا به شورای نگهبان معرفی و با رد صلاحیت آن‌ها توسط شورای نگهبان نقشه‌های خود را ایفا کند و موجب تفرقه میان ملت‌ها، قوم‌ها و خدشه‌دار شدن اتحاد مردم شود.
امام جمعه ریگان با اشاره به اقدامات خوب وزارت اطلاعات افزود: این نیروهای پرتلاش کشور با دستگیری جاسوس آمریکایی و صید هواپیمای آن‌ها دشمن را دچار هراس و وحشت شدیدی کرده‌اند و با این اقدامات ضربه مهلکی به دشمن وارد کردند.
حیدری‌نسب از خدمات ارزنده و بی‌شائبه ‌دولت‌مردان نظام جمهوری اسلامی در خدمت‌رسانی به مردم زلزله زده چاه قنبر سال 89 افزود: طی این مدت بیش از 3 هزار و 500 واحد مسکونی مقاوم با اعتبار 3.5 میلیارد تومان ‌جایگزین سنگ و کپر شده است.
وی خاطرنشان کرد: ساخت 11 مدرسه با 70 درصد پیشرفت فیزیکی، احداث جاده به طول 65 کیلومتر و آسفالت 13 کیلومتر آن، ساخت دو واحد مسکونی مقاوم به صورت ‌بلا‌عوض به دو خانواده‌ای که فرزندان خود را در زلزله 29 آذر از دست داده بودند از جمله این موارد است.
حیدری‌نسب گفت: راه‌اندازی پوشش برنامه‌های صدا و سیما و مخابرات و رونق دادن کشاورزی در این مناطق توسط جهاد کشاورزی از اقدامات صورت گرفته طی این مدت کوتاه در این مناطق است که جای تقدیر و تشکر از همه دولت‌مردان دارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول