اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

فتنه 88 موجب رسوایی و شکست دشمنان شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: فتنه سال 88 دشمنان را امیدوار به نابودی نظام اسلامی کرده بود که این امید منجر به رسوایی و شکست آنان برای همیشه شد.

فتنه 88 موجب رسوایی و شکست دشمنان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سید ‌محمد حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان اظهار داشت: فتنه 88 دشمنان را آنقدر امیدوار کرده بود که به حرمت‌شکنی ارزش‌های اسلامی در روز عاشورای حسینی رسید.
وی بیان داشت: عوامل فتنه از یک طرف و حمایت آمریکا و استکبار از مخالفان ولایت‌فقیه و سرسپردگان مزدور از سویی به هر جنایتی برای نابود شدن انقلاب و نظام اسلامی سناریو نوشتند و برنامه‌ریزی کردند.
حسینی افزود: 9 دی روزی تاریخی است که ملت شجاع ایران توانست بر این فتنه پیروز شود و برای همیشه شکست دشمنان را رقم بزند.
خطیب جمعه سیرجان سپس به شکست‌های مکرر آمریکا در برابر نظام اسلامی اشاره کرد و گفت‌: اگر دیروز هواپیمای جاسوسی آمریکا به دست نیروهای پر توان و متخصص نظام اسلامی افتاد و پررویی دشمن به گونه‌ای است که حتی تقاضای استرداد آن را دارد، امروز نیز عملیات پیچیده اطلاعاتی دشمن توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف و آمریکا رسوا می‌شود.
وی تصریح کرد: این اتفاقات که با عنایت خداوند نصیب ملت ما شده است، رسوایی آمریکا و رژیم صهیونیستی را به جهانیان اعلام کرد.
حسینی به حرکات مذبوحانه دشمن در خاک عراق و عملیات تروریستی پرداخت و ابراز داشت: اگر نیروهای نظامی آمریکا پس از سال‌ها جنایت و ایجاد ناامنی در خاک عراق ماندند تا منافع آمریکا را در منطقه تأمین کنند، امروز نه تنها به هدف خود نرسیدند، بلکه با شکست مجبور به خروج شدند.
وی خاطرنشان کرد: ما می‌دانیم این عملیات خرابکارانه به خاطر این است که دولت عراق را ناکارآمد جلوه دهند و غافل از این هستند که ملت هوشیار و پشتیبان دولت و در تأمین امنیت کامل نیز دولت را یاری می‌کنند و ما امروز این جنایت را محکوم کرده و مطمئن هستیم عوامل این جنایت به سزای اعمال خود می‌رسند.
امام جمعه سیرجان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان به موفقیت اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها طی یک سال گذشته پرداخت و اذعان داشت: این قانون یک حرکت مناسب برای سلامت اقتصاد جامعه است که موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی‌، قدم در راه اجرای عدالت و مدیریت اقتصاد خانوارها به ویژه مستضعفان جامعه دارد.
حسینی به آغاز ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و هوشیاری، بیداری و حضور مردم موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان اعلام و گفت‌: دشمنان ما به ویژه آنهایی که در سال 88 به فتنه‌گری پرداختند، امروز هم می‌خواهند، مردم را به انتخابات بدبین کنند.
وی افزود: از هم اکنون مسائل و موارد حیله‌گری را مطرح می‌کنند و غافل از این هستند که ملت ما ضمن هوشیاری و بصیرت همیشگی امروز دوست و دشمن را از هم جدا کرده است و قطعا در ثبت‌نام نامزدها هم نظارت دارد.

*امام جمعه پاریز سیرجان: دشمنان برای انتخابات مجلس توطئه می‌کنند
حجت‌الاسلام محمد کرمانی ظهر نیز امروز در خطبه‌های نماز جمعه پاریز سیرجان با تشریح اقدامات خصمانه و همه جانبه اطلاعاتی و عملیاتی آمریکا علیه نظام اسلامی گفت: پس از شکست و رسوایی آمریکا در شکار هواپیمای جاسوسی توسط ایران، شکست بزرگتری را در سناریوی اطلاعاتی و عملیاتی متحمل شدند.
وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی پرداخت و هوشیاری در برابر دسیسه‌های دشمنان را تشریح کرد و افزود: در نظام اسلامی مجلس در رأس امور است و استکبار جهانی و ایادی سرسپرده آنها از اکنون علیه این انتخابات توطئه می‌کنند.
کرمانی تصریح کرد: دشمن قصد دارد با ایجاد اخلال در روند انتخابات این رفراندوم ملی را کم‌اهمیت جلوه دهد و مردم را بدان بدبین کند.
وی گفت: یکی از این موارد مطرح کردن کمیته صیانت از آرا مردم است و دیگری حضور نامزدهای بسیار و دارای عدم صلاحیت برای مانور علیه انتخابات داشته باشند که حیله آنان هم با هوشیاری و حضور مردم در انتخاب‌ها نقش بر آب می‌شود.
امام جمعه پاریز به 9 دی‌ماه روز بصیرت هم اشاره کرد و ابراز داشت: حضور مردم ولایی و مسلمان جریان فتنه را خواباند و امروز سه عنصر اتحاد، حضور و آگاهی ضامن نظام اسلامی است و چشم فتنه را در سایه ولایت و رهبری کور کرد.
وی به شکست و خروج آمریکا از عراق هم اشاره کرد و گفت‌: تا به حال سابقه نداشته است که آمریکا جایی حضور یابد و خارج شود و این خروج به معنی شکست کامل آمریکا در منطقه است.
کرمانی بیان داشت: ما امروز با محکوم کردن عملیات تروریسم و کشتار مردم در عراق که زیر سایه آمریکا است، می‌گوییم آمریکا می‌خواهد دولت عراق را ناکارآمد جلوه دهد و بگوید امنیت در عراق را ما داشته‌ایم، اما ملت عراق با حمایت از دولت خود آمریکا را شکست داد و قطعا ارمغان خروج آمریکا از عراق استقلالی و امنیت است.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول