اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

مدیریت فتنه 88 کاری علی‌گونه بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیریت فتنه و فضای غبارآلود 88 توسط مقام معظم رهبری کاری علی‌گونه بود.

مدیریت فتنه 88 کاری علی‌گونه بود
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پرویز طاهری در نخستین جلسه هماهنگی مراسم سالگرد 9 دی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد با مقایسه رفتار حضرت علی در مقابل فتنه طلحه و زبیر و رفتار مقام معظم رهبری در فتنه 88 اظهار داشت: با مقایسه این دو رفتار متوجه می‌شویم که مقام معظم رهبری همان کاری را کرد که امام علی (ع) انجام داده بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: خوارج با شعار خداسالاری و اصلاحات با شعار مردم‌سالاری سعی در انحراف افکار عمومی مردم و همراهی توده مردم با خود را داشته‌اند.
وی بیان داشت: فتنه خود را به بدنه امت اسلام وصل می‌کند و از تنه انقلاب بالا می‌رود و همین موضوع سبب می‌شود تا تشخیص آن به دشواری صورت گیرد.
طاهری ادامه داد: فتنه‌گران در سال 88 همان شعارهای انقلاب را سر دادند و آرمان‌های اسلام و انقلاب را به ظاهر علم کردند اما، بنا به مثل معروف صورتی در زیر دارد آنچه بالا است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تبیین ابعاد فتنه وظیفه همه افراد بابصیرت است، گفت: پراکنده کردن افرادی که به‌ دور فتنه‌گران جمع می‌شوند همان کاری است که امام علی دیروز در مقابل خوارج و علی زمان ما نیز در فتنه 88 انجام داده است.
این مسئول فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: با الگو گرفتن از حکومت اسلام در دوران امام اول شیعیان که پیروان خوارج را تعقیب نکرده و روی معاویه متمرکز شده است، امروز نیز در نظام اسلامی سران اصلی فتنه در مظان اتهام قرار دارند نه افرادی که دور آنها جمع شده‌اند.
وی تاکید کرد: فتنه 88 ریشه‌ای عمیق دارد و نباید برخی آن را اختلاف میان دو شخص بدانند.
طاهری اضافه کرد: نکته مهمی که انقلابیون و مسلمانان باید از آن بهره برند این است که دشمن می‌خواهد ولایت فقیه را نابود کند و پیروان ولایت‌فقیه باید این را نشان دهند که تک نسخه نجات بشریت ولایت فقیه است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: فاصله میان 9 دی تا 22 بهمن فرصت مناسبی برای ریشه‌یابی و آسیب‌شناسی فتنه و علل بروز آن است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول