اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان تاکید کرد:

طلب 15 میلیارد تومانی شهرداری زنجان از ارگان‌های دولتی

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر زنجان با اشاره به درخواست تشکیل کمیسیون 77 توسط اعضای شورای شهر زنجان بر لزوم یافتن راه‌حل برای وصول مطالبات شهرداری گفت: ارگان‌های دولتی 15 میلیارد تومان به شهرداری بدهکارند.

طلب 15 میلیارد تومانی شهرداری زنجان از ارگان‌های دولتی
سمیه ثابت‌قدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ساماندهی آسفالت خیابان‌های شهر زنجان را پس از روی کار آمدن شورای سوم شهر زنجان را از مهم‌ترین کارهای این دوره شورا اعلام کرد و اظهار داشت: به هنگام روی کار آمدن شورای سوم شهر زنجان اوضاع آسفالت خیابان‌های شهر زنجان بسیار نامناسب بود.
وی دلیل نامناسب بودن وضعیت آسفالت خیابان‌های شهر زنجان را در حال حاضر، حذف یارانه‌ها اعلام کرد و افزود: گران شدن قیر موجب بروز مشکل در تهیه آسفالت خیابان‌های شهر شده است.
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره وضعیت نامناسب آسفالت برخی خیابان‌ها و در عوض تجدید چند باره آسفالت برخی دیگر از خیابان‌ها گفت: آسفالت چندین باره خیابان‌های وسط شهر به دلیل ضرورت‌های رفت و آمد است.
وی با اشاره به سرانجام رسیدن طرح‌هایی مانند پل ولی‌عصر، پارک بانوان و از همه مهم‌تر بازگشایی مسیر دلجویی که یک طرح 30 ساله بود و هنوز هم بدهی‌های آن به پایان نرسیده است را از دیگر موفقیت‌های شورای شهر زنجان در دوره سوم عنوان کرد.
ثابت قدم با بیان اینکه شهر زنجان نیاز به فعالیت‌های بسیار بیشتری دارد، تاکید کرد: در برنامه‌ریزی‌ها برای شهر زنجان باید به مشکلات فرهنگی، اجتماعی مردم و همچنین نشاط و شاداب‌سازی محیط شهری توجه بیشتری شود.
وی با اشاره به مشکلات مالی شهرداری زنجان گفت: با وجود این مشکلات برخی ارگان‌ها، شورای شهر زنجان را حیاط خلوت خود پنداشته و با وجود داشتن بودجه‌های کلان اقدام به گرفتن بخشش‌هایی از شورا می‌کنند که اگر پرداخت شود می‌تواند مشکلات شهری را کاهش دهد.
عضو شورای شهر زنجان ادامه داد: بخشش‌های صورت گرفته برای برخی ارگان‌ها دارای بودجه در صورتی انجام می‌شود که شهرداری منطقه یک زنجان فاقد جا و مکان مناسب برای استقرار است و اجاره‌نشین است.
وی با اشاره به اینکه مردم عو‌ارض‌های شهرداری را با سختی پرداخت می‌کنند، افزود: این عوارض باید برای حل مشکلات شهری هزینه شوند.
ثابت قدم در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره شاخص‌ترین برنامه شورا در آینده گفت: وصول مطالبات از ارگان‌های دولتی از برنامه‌های پیش روی شورای شهر زنجان است.
وی مبلغ مطالبات شهرداری از ارگان‌های دولتی را 15 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: اعضای شورای شهر زنجان درخواست تشکیل کمیسیون 77 که یک کمیسیون قضایی برای اجباری کردن پرداخت بدهی‌ها است را کرده است.
عضو شورای شهر زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره به موقع برگزار نشدن جلسه علنی شورای شهر زنجان گفت: شاید اگر ساعت برگزاری جلسه زودتر باشد بتوان روی منظم برگزار شدن آن بیشتر حساب کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول