اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی:

حضور مردمی در انتخابات مجلس پرشورتر از سال 88 خواهد بود

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: نظام اسلامی در حال به رخ کشیدن قدرت خود به استکبار است و این قدرت امروز به صورت نرم مشاهده می‌شود.

حضور مردمی در انتخابات مجلس پرشورتر از سال 88 خواهد بود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی ظهر امروز در جمع فرمانده‌هان نواحی بسیج و نیروی انتظامی بر هوشیاری در برگزاری انتخابات سالم و پرشور تاکید کرد.
استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به فتنه سال 88 اظهارکرد: در جریان انتخابات سال 88 تحرکات خاص و گسترده‌ای از سوی دشمنان صورت گرفت که با هدف ایجاد فتنه و ناامنی در انتخابات صورت گرفت.
وی افزود: در جریان انتخابات تلاش‌هایی صورت گرفت که تحریک قومیتی از اهداف این انتخابات بود و در برخی نقاط کشور این تحرکات به صورت گسترده انجام شد.
بیگی با اشاره به سخنان رهبری در جمع مردم کرمانشاه گفت: مقام معظم رهبری تاکید کردند که حضور مردم در انتخابات مجلس پرشورتر از سال 88 خواهد بود و دشمن این موضوع را بر نمی‌تابد.
استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دشمنان به صورت جدی به انتخابات پیش رو چشم  دوخته‌اند، گفت: اینکه نتیجه گزارش مجدد آژانس به سه ماه دیگر موکول شده، ناشی از بررسی وضعیت حضور مردم در صحنه انتخابات است.
بیگی در ادامه به نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه اشاره کرد و افزود: نظام اسلامی در حال به رخ کشیدن قدرت خود به استکبار است و این قدرت امروز به صورت نرم مشاهده می‌شود.
استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: دشمن با درک نقش ایران در منطقه آن را به عنوان خطری برای خود می‌دانند و در این راستا انواع تهدیدها را علیه نظام ابراز می کنند.
وی یادآور شد: تحریم‌های گسترده با هدف به زمین زدن نظام صورت می‌گیرد و در همین راستا ناکام ماندن تحریم‌ها را نیز شاهد و ناظر هستند.
استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به نقش ولایت در جامعه اسلامی ایران گفت: برکت ولایت فقیه در عرصه‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران مشهود بوده و توجه به این برکت و نعمت بزرگ ضرورت تبعیت از آن را مشخص می‌کند.
وی با بیان اینکه دشمن در صدد ناامید کردن مردم از نظام است، گفت: امروز موضوع ناکارآمد نشان دادن دولت از اهداف دشمن بوده و تلاش دارند تا اتفاقات ناخوشایند مقطعی مانند اختلاس بانکی را به کل کشور تعمیم دهند.
بیگی یادآورشد: دولت تلاش دارد تا حداکثر کارآیی و خدمت به مردم را داشته باشد و در این میان دشمن نیز با تمام توان در صدد ضعیف نشان دادن دولت است.
وی گفت: همه باید توانایی خود را با تبعیت از رهبری در عرصه کارآمد نشان دادن دین در اداره کشور نشان دهند و در نهایت تمام موفقیت‌های دولت نیز به سربلندی نظام اسلامی منجر خواهد شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول