اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خوزستان:

دشمن به دنبال حضور حداقلی در انتخابات مجلس است

خبرگزاری فارس: معاون امنیتی استاندار خوزستان گفت: دشمن به دنبال حضور کم رنگ و حداقلی مردم در انتخابات مجلس است.

دشمن به دنبال حضور حداقلی در انتخابات مجلس است
به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، سردار علیرضا شیخ رباط عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دزفول اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش دارند تا حضور حداکثری در انتخابات رخ ندهد و مسیر آن را از ریل قانون خارج کنند تا با جریان‌سازی آن را به حوادث انتخابات 88 پیوند دهند.
وی افزود: دشمن در تلاش برای مخدوش کردن انتخابات و بین‌المللی کردن مسائل و حاشیه‌سازی آن است و در این خصوص برنامه‌ریزی‌های زیادی را تدارک دیده است.
معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان با اشاره به حساسیت شرایط کنونی به‌ ویژه در آستانه برگزاری انتخابات مهم‌ترین دغدغه مسئولان در استان را برگزاری هرچه با شکوه‌تر و حضور حداکثری مردم ولایتمدار ایران اسلامی در این آزمون دیگر انقلاب اسلامی ذکر کرد.
‌وی افزود: دشمن از امنیت پایداری که در کشور وجود دارد وحشت دارد زیرا می‌داند که این امر آغاز انتخاباتی پرشور خواهد بود.
وی گفت: شرایط منطقه بسیار حساس شده و هجمه‌ای از سوی دشمنان علیه جمهوری اسلامی آغاز و سناریویی را تدارک دیده‌اند تا انتخابات را مخدوش کنند.
‌شیخ‌رباط تاکید کرد: شرایط برای خوزستان بسیار حساس است زیرا دشمن برای ناامنی در استان نقشه‌ها در سر دارند ولی در این باره ناکام خواهند ماند.
معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان گفت: دشمن در حوادث بعد از انتخابات 88 تلاش کرد تا در پیکره اجتماع ما شکاف ایجاد کند اما با درایت مقام معظم رهبری و بصیرتی که مردم ولایتمدار ایران از خود نشان دادند این توطئه دشمن خنثی شد.
‌وی گفت: همه این هجمه‌های اخیری که از سوی دشمن علیه جمهوری اسلامی به راه افتاده نیز به دلیل آن فضایی است که بعد از انتخابات سال 88 بوجود آوردند و در واقع ادامه برنامه‌ها و سناریوی دشمن در آستانه انتخابات سال 90 می‌باشد.
شیخ رباط افزود: مسئولان منطقه باید نگاهشان به انتخابات سال 90 نگاهی ملی باشد و برای هویت و صلابت جمهوری اسلامی پای انتخابات برویم و هر چه بهتر آن را برگزار کنیم.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول