اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه کرمان:

وحدت عامل پیروزی اصولگرایان در انتخابات مجلس است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با بیان اینکه اصلاح‌طلبان با چراغ خاموش برای انتخابات مجلس نهم فعالیت می‌کنند، گفت: اصولگرایان با وحدت می‌توانند پیروز انتخابات مجلس نهم باشند.

وحدت عامل پیروزی اصولگرایان در انتخابات مجلس است
احمدعلی مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: جبهه متحد اصولگرایی کار خود را در استان کرمان از سال قبل شروع کرده است و در سال جاری با همدلی، اتحاد و انسجام مطلوبی به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.
وی با بیان اینکه تاکنون اختلافی بین اعضای جبهه متحد اصولگرایی استان کرمان مشاهده نشده است، تصریح کرد: اعضای این شورا هم‌فکر و هم‌عقیده ‌هستند و بر وحدت کامل تاکید دارند.
مقدم با اشاره به اینکه هیچگونه نگرانی نسبت به عدم اتحاد و وحدت در بین اصولگرایان استان کرمان تاکنون وجود نداشته است، بیان کرد: اگر این روند ادامه یابد به طور قطع پیروزی در انتخابات مجلس از آن اصولگرایان است.
دبیر حزب موتلفه استان کرمان ابراز امیدواری کرد در سطح کشور نیز اتحاد و وحدت اصولگرایان حفظ شود.
مقدم تصریح کرد: با توجه به تلاش‌هایی که شورای اصولگرایان در سطح کشور حول محور جامعه روحانیت و جامعتین دارند، جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد و با حضور جامعتین به وحدت کامل می‌رسیم.
وی بیان داشت: باید تشکل‌های اصولگرای فعال کشور را در جمع خود با آغوش باز پذیرا باشیم و درخواست می‌کنیم همه اصولگرایان و دلسوزان به جبهه اصولگرایی بپیوندند.
 
* از کاندیداهای توانمند و رای‌آور حمایت می‌کنیم
مقدم با تاکید بر اینکه جبهه متحد اصولگرایی با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد، اذعان کرد: تمام کاندیدهای مطرح اصولگرا در استان کرمان باید برای موفقیت جبهه‌ اصولگرایی کمک کنند تا بتوانیم یک لیست واحد ارائه دهیم.
وی افزود: اگر قرار باشد در حوزه‌ای که فقط یک نفر نماینده می‌خواهد، دو نفر از اصولگرایان وارد میدان شوند و به اصطلاح احساس تکلیف کنند به طور قطع در انتخابات ضربه می‌خوریم، بنابراین ما و تمام کاندیداهای مطرح اصولگرا باید به نظر جبهه متحد اصولگرایان احترام بگذاریم و از خودمحوری پرهیز کرده تا به وحدت کامل برسیم.
مقدم گفت: افرادی که قصد حضور در صحنه انتخابات به عنوان کاندیدا را دارند، باید به رای و نظر شورای اصولگرایان استان کرمان اهمیت و ارزش قائل شوند.
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان تصریح کرد: جبهه پیروان خط امام و رهبری و حزب موتلفه اسلامی کاندیدهای خود را به شورای اصولگرایی استان کرمان معرفی و از افراد شایسته، توانمند و رای‌آور برای حضور در انتخابات حمایت می‌کند.
مقدم بیان داشت: مجلس نهم یک مجلس تمام عیار متشکل از نمایندگان توانمند، متعهد و ولایت‌مدار می‌شود.
 
* از استراتژی اصلاح‌طلبان مطلع هستیم
وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان هم در این انتخابات به صورت فعال شرکت می‌کنند، تصریح کرد: اصلاح‌طلبان در حال فعالیت هستند و با چراغ خاموش حرکت می‌کنند و اینکه تصور کنیم که جبهه اصلاحات وارد میدان نمی‌شود، تفکر خام و بی‌منطقی است و امکان دارد به این عنوان کاندیداهای خود را مطرح نکنند.
مقدم با اشاره به اینکه از استراتژی اصلاح‌طلبان مطلع هستیم، گفت: اصلاح‌طلبان با برنامه‌‌ای تدوین شده، مشخص و با چهره‌های جدید، ناآشنا و بدون تابلو وارد عرصه انتخابات آینده می‌شوند.
 
* مردم به گفتمان اصولگرایی رای می‌دهند
وی عنوان کرد: با توجه به رفتارهایی که اصلاح‌طلبان در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 88 داشتند و فتنه از شکم اصلاحات بیرون آمد و از درون آنها تراوش و خساراتی را به کشور وارد کرد با توجه به شواهد موجود و مردم با بصیرتی که در صحنه حضور دارند و خاطرات تلخی که از دوران اصلاحات و فتنه به یاد می‌آورند، رغبت زیادی به کاندیداهای اصلاح‌طلبان نشان نمی‌دهند، بلکه به گفتمان اصولگرایی رای می‌دهند و مجلس نهم از آن اصولگرایان است.
مقدم با بیان اینکه ما در انتخابات نهم مجلس با دو جریان فتنه و گروه انحرافی در کشور مواجه هستیم، افزود: باید با بصیرت کامل حرکت‌هایشان را رصد کنیم و تحت‌ تاثیر حرف‌های عوام‌فریبانه آنها قرار نگیریم تا بتوانیم در انتخابات افراد ولایت‌مدار، کارآمد و اصولگرا را در مجلس نهم داشته باشیم.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول