اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رفسنجان تاکید کرد:

ضرورت ایجاد وحدت برای انتخابات مجلس

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت رفسنجان گفت: برای انتخاب نامزد به جا و شایسته برای مجلس باید ابتدا وحدت داشته باشید و سپس با بیداری و بصیرت فردی اصلح را برای نمایندگی شهرمان در مجلس انتخاب کنید.

ضرورت ایجاد وحدت برای انتخابات مجلس
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به فضیلت‌های صلوات بر محمد و آل محمد آن را افضل اعمال دانست و اظهار داشت: صلوات بر محمد آل محمد درب‌های بهشت را می‌گشاید و مومنی که این ذکر را می‌گوید، بوی بهشت را از فاصله 500 سال راه می‌فهمد.
رمضانی‌پور اهل سنت را محروم از این فضیلت خواند و افزود: اهل سنت تنها بر پیامبر صلوات می‌فرستند و آل پیامبر را یاد نمی‌کنند.
وی صلوات بر محمد و آل محمد را موجب دوستی خدا و اجابت دعاها دانست و بیان داشت: برای اجابت دعا باید دعا را مابین دو صلوات احاطه کنیم و به آن توسل بجوییم تا دعای ما اجابت شود.
وی با اشاره به خطبه نهج‌البلاغه در مورد ایمان و پرهیز از دروغ‌گویی تصریح کرد: هیچ‌گاه دروغ نگویید، حتی اگر به شما سود زیادی برسد و هرگز برای ترس از زیان دست از راست‌گویی بر ندارید.
خطیب جمعه رفسنجان یاد شهدای کربلا و سالروز سیزدهم محرم که روز دفن شهدای کربلاست را گرامی داشت و ابراز داشت: امام سجاد (ع) به حال زمین کربلا غبطه می‌خورد که بدن پاکی را در آغوش گرفت و بعد از او دنیا تاریک و آخرت نورانی شده بود.
رمضانی‌پور 19 آذر سال 63 را برگ زرینی بر داشته‌های انقلاب اسلامی خواند و گفت: قرارگاه اصلی مهندسی فرهنگی کشور شورای عالی انقلاب فرهنگی است که باید با آن فرهنگ اصیل اسلام که پیامبر برای رسیدن به آن زحمات زیادی متحمل شد را در کشورمان  پیاده کرد.
وی پیروزی سربازان امام زمان را در جنگ الکترونیک بر مستکبران آمریکایی مایه مباهات خواند و اذعان داشت: هواپیمایی که تمام هستی سیاسی آمریکا را حمل می‌کرد، نتوانست کاری از پیش ببرد و فرزندان این خاک توانستند با کم‌ترین خسارت آن را زمین‌گیر کنند و به جوامع بین‌المللی به ویژه استکبار بفهمانند، این همان قطع کردن دست متجاوزان است که رهبر فرزانه ما چندی پیش فرمانش را صادر کرد و اگر متجاوزی بخواهد به خاک ما دست یابد آن دست را قطع می‌کنیم.
رمضانی‌پور با بیان اینکه به فرموده امام خمینی (ره) مجامع حفظ حقوق بشر تنها نام این مجمع را یدک می‌کشند، گفت: ایشان بیان داشتند «حکومتی می‌تواند، ادعای حفظ حقوق بشر داشته باشد که مبتنی بر عقاید دینی باشد».
وی با تاکید بر وحدت برای انتخاباتی سالم خاطرنشان کرد: برای انتخاب به جا و شایسته ابتدا وحدت داشته باشید و سپس با بیداری و بصیرت فردی اصلح رل برای نمایندگی شهرمان در مجلس انتخاب کنید.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول