اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بستک:

رویکرد مدیران در انتخابات مجلس باید بی‌طرفانه باشد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بستک بر توجه مدیران به رویکرد بی‌طرفانه در انتخابات نهمین دوره مجلس تاکید کرد.

رویکرد مدیران در انتخابات مجلس باید بی‌طرفانه باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از بستک،‌ عیسی عباسی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان خدمت‌رسانی به مردم را از رسالت اصلی مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و اظهار داشت: بهترین پاداش همیشه در گرو انجام خدمت صادقانه برای جلب رضای الهی و مردم استوار است و باید سعی شود تا با احساس مسئولیت بیشتر از فرصت خدمت برای رضایتمندی مردم استفاده شود.
وی افزود: مبنای خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی هیچگاه کوتاهی و سهل انگاری را نمی‌پذیرد و با اجرای سیاست عدالت محوری توسط دولت نهم و دهم باعث شد هر ایرانی به سهم خود برسد چه در دورترین نقطه کشور و چه در مرکز پایتخت.
سرپرست فرمانداری بستک با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ابتدای انقلاب با رای همه مردم به تثبیت رسیده است، ادامه داد: اجرای صحیح قانون و صیانت از آرای مردم، هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، اطلاع رسانی درست و تشریح و تبیین اهمیت انتخابات آینده از الزامات برگزاری انتخاباتی باشکوه است.
عباسی تمام انتخابات گذشته را بدون استثنا اسناد افتخار و اقتدار نظام دانسته و عنوان کرد: ده‌ها انتخابات در نظام ما برگزار شد و می‌توان در یک نگرش کلی گفت ایران تمام انتخابات خود را در بهترین شرایط ممکن برگزار کرده است و راه را برای سو استفاده دشمنان بسته نگه داشته است. 
سرپرست فرمانداری بستک در پایان سخنان خود با تاکید بر توجه مدیران به رویکرد بی‌طرفانه در انتخابات تصریح کرد: بر اساس این رویکرد لازم است تمام مدیران شهرستان به دور از هرگونه جانبداری و حمایت تمام تلاش خود را در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این دوره از انتخابات به کار گمارند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول