اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

انتخابات مجلس نیازمند مشارکت حداکثری و تقویت آرمان‌گرایی است

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم مجلس گفت: در انتخابات آینده کشور به مشارکت حداکثری و تقویت آرمان‌گرایی نیاز اساسی دارد.

انتخابات مجلس نیازمند مشارکت حداکثری و تقویت آرمان‌گرایی است
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، سید علی اکبر طاهایی ظهر امروز در نشست منطقه‌ای طرح تحول اجتماعی سه استان شمالی کشور( مازندران، گیلان و گلستان) با تسلیت به مناسبت ایام عاشورای حسینی اظهار داشت: تحول اجتماعی را با اتصال به زندگی اهل بیت وصل کنیم.
طاهایی با انتقاد از افزایش مهریه در ازدواج‌های امروزی افزود: افزایش مهریه عاملی برای تضمین بقای زندگی نیست و باید خانواده‌ها زندگی ساده ولی سراسر عاشقانه حضرت علی(ع) و حضرت زهرا ( س) را سرلوحه قرار دهند.
استاندار مازندران با بیان اینکه با متون ترجمه‌ای نمی‌توان نسخه‌ای برای جامعه دینی ما پیچید، افزود: برای تحول باید به مکتب اهل بیت و قران متوسل شویم.
طاهایی خاطرنشان کرد: استان‌های شمالی کشور دارای تراکم جمعیتی شناور است که تبعات مختلفی را نیز به همراه دارد که باید در قالب کارگروه‌های تخصصی در این همایش این تبعات واکاوی شود.
استاندار مازندران معیارهای عاشورایی در جامعه را همچنان زنده توصیف کرد و گفت: ولایت‌مداری در جوانان ما مبین و روشن است و باید در راستای تحول اجتماعی فرهنگ عاشورایی را پررنگ‌تر جلوه دهیم.
طاهایی تحول اجتماعی در استان‌های شمالی را با توجه به گردش‌پذیر و مسافرخیز بودن لازم و ضروری دانست و بر برنامه‌ریری مدون و دقیق در این زمینه تاکید کرد.
استاندار مازندران همچنین اجرای طرح تحول اجتماعی را گامی موثر در افزایش موضوع همبستگی و وفاق ایران اسلامی عنوان کرد.
طاهایی با بیان اینکه ولایت‌مداری را حول محور اطاعت و تبعیت از رهبری قرار دهیم، اذعان داشت: بدترین نوع جریان انحرافی آن است که تفرقه را در جامعه ترویج می‌دهد در حالی که نماد مصباح الهدی در جامعه امروز قائم آل محمد(ص) است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در انتخابات آینده کشور به مشارکت حداکثری و تقویت آرمان‌گرایی نیاز اساسی دارد.
نماینده عالی دولت در مازندران در پایان با یادآوری هفته بسیج و همیشه در صحنه بودن آن ابراز داشت: این شجره طیبه که یادگار امام راحل است همیشه با حفظ اصول به دنبال یارافزایی برای انقلاب اسلامی بوده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول