اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری مانور نهمین دوره انتخابات مجلس در پاکدشت

خبرگزاری فارس: مانور نهمین دوره انتخابات مجلس در پاکدشت با کیفیت بالایی در این شهرستان برگزار شد.

برگزاری مانور نهمین دوره انتخابات مجلس در پاکدشت
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ‌‌فرماندار ‌پاکدشت در حاشیه این مانور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: مانور دو روزه و تمرینی برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به خوبی و با کمترین مشکل اجرا شد. 
رئیس حوزه انتخابیه شهرستان پاکدشت از برگزاری خوب و مناسب مانور نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پاکدشت خبر داد و اظهار داشت: این مانور همزمان با موفقیت در شهرستان پاکدشت برگزار ‌شد.
وی با بیان اینکه این مانور با استفاده از سیستم جامع انتخابات وزارت کشور انجام شد، افزود: در این مانور تمام فرایند انتخابات از ابتدای ثبت نام داوطلب، تعیین هیئت اجرایی، انتخاب معتمدین محلی، تعیین اعضای صندوق‌های شعب تا مرحله شمارش و تجمیع آرا به صورت آزمایشی وبا کمترین مشکل صورت گرفت.
وی هدف از برگزاری این مانور دو روزه را آزمایش و تست سخت‌افزار و نرم‌افزار انتخابات و سنجش توانایی مجریان انتخابات مجلس نهم عنوان کرد.
فرماندار شهرستان پاکدشت با بیان اینکه برنامه‌های انتخابات بر‌اساس برنامه زمان‌بندی شده پیش می‌رود،گفت: از سوم دی‌ ماه سال جاری ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شروع می‌شود و امیدواریم با آمادگی که امسال داریم و با توجه به تجربیات گذشته به صورت صد‌در‌‌صد بتوانیم انتخاباتی پرشکوه، با عظمت و باکیفیت بالا برگزار کنیم.
مقبلی ضمن تاکید بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی گفت: هیچ ماموریتی مهمتر از برگزاری انتخابات برای دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیست و تمام دستگاه‌های دولتی شهرستان موظف به همکاری با ستاد انتخابات هستند و باید تمام امکانات برای برگزاری انتخابات پر شور بسیج شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول