اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس:

برای انتخابات مجلس آماده هستیم

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: تمام امکانات شهرستان سلماس برای برگزاری یک انتخابات سالم وجود دارد و به طور کامل آماده هستیم.

برای انتخابات مجلس آماده هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، مرتضی نظری عصر امروز در جمع اعضای ستاد انتخابات این شهرستان اظهار داشت: باید این انتخابات هر چه با شکوه‌تر برای نشان دادن عظمت ایران اسلامی برگزار شود.
وی افزود: این دوره از انتخابات مجلس به دلیل تحولات سیاسی منطقه از اهمیت به سزایی برخوردار است.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان سلماس تصریح کرد: باید همه مسئولان و دست‌اندرکاران جریان برگزاری انتخابات و همچنین مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی با مشارکت همه جانبه در این آزمون ملی دشمنان را ناکام بگذارند.
نظری خاطرنشان کرد: آمادگی لازم به منظور برگزاری انتخابات فراهم شده و مجموعه فرمانداری با سرلوحه قراردادن فرامین مقام معظم رهبری، قانون انتخابات و با امانت‌داری و حفظ بی‌طرفی کامل در برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و با مشارکت حداکثری مردم فهیم، خداجو و ولایت‌مدار شهرستان سلماس اهتمام کرده است .
وی با بیان اینکه نام‌نویسی از داوطلبان نمایندگی این دوره از مجلس از سوم دی ماه آینده به مدت یک هفته آغاز می‌شود، افزود: براساس قانون انتخابات، ثبت‌نام از تمام افراد متقاضی برای نمایندگی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری‌ها و ستادهای انتخاباتی مستقر در استانداری‌ها و وزارت کشور صورت خواهد گرفت و بر همین اساس باید کسانی که قصد داوطلبی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند، در مهلت مقرر نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.
این مسئول ادامه داد: ستاد انتخابات شهرستان همزمان با ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی آغاز به کار کرده و کمیته‌های ستاد نیز تشکیل شده‌اند و همه تمهیدات برای برگزاری انتخابات اندیشیده شده است.
وی با بیان اینکه مردم با حضور خود در این دوره از انتخابات فرصت سوءاستفاده را از دشمنان می‌گیرند، افزود: حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی دشمنان نظام را مأیوس می‌کند.
فرماندار سلماس اظهار داشت: مردم شهرستان سلماس همواره در انتخابات مشارکت قابل توجهی داشتند و امسال نیز به طور قطع با حضور در پای صندوق‌های رای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود خواهند افزود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول