اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

پروژه‌های شهری کرمان روند مطلوبی دارند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: روند اجرای پروژه‌های شهری در کرمان مطلوب است.

پروژه‌های شهری کرمان روند مطلوبی دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،‌ محمدجواد کامیاب ظهر امروز در حاشیه‌ بازدید مسئولان استانی از پروژه‌های عمرانی شهر کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با توجه به اینکه پروژه‌های عمرانی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار هستند، روند اجرای پروژه‌های عمران شهری در کرمان مطلوب است.
وی تصریح کرد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی از جمله مخابرات، آب، برق، گاز و شهرداری کارهای اصلی و زیربنایی پروژه‌های شهری کرمان به نحو مناسبی انجام شده است و به زودی روند سریع‌تری هم به خود می‌گیرد.
کامیاب اعتبار مورد نیاز این پروژه‌ها را 40 میلیارد تومان اعلام کرد و بیان داشت: در حال حاضر حدود 5 تا 8 میلیارد تومان به این پروژه‌ها تزریق می‌شود.
وی زمان اتمام پروژه‌های شهرداری کرمان را 12 تا 18 ماه عنوان کرد و افزود: تمام سعی و تلاش‌ها بر این است تا بر خلاف مشکلات موجود روند پیشرفت پروژه‌ها بر اساس برنامه زمان‌بندی انجام شود.
به گزارش فارس، محمدجواد کامیاب معاون عمرانی استاندار به همراه ابوالقاسم سیف‌اللهی شهردار کرمان و جمعی از مسئولان استانی ظهر امروز از روند اجرای پل‌های غیرهمسطح شهر کرمان بازدید کردند.
پل سیدی کرمان یکی از پل‌های مورد بازدید این گروه بود که در حال حاضر 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، طرح این پل دو مرحله‌ای است که مرحله نخست آن به صورت روگذر است و پس از انجام تملک‌ها مرحله دوم آن یعنی اجرای لوپ‌ها اجرا می‌شود، در حال حاضر اسکلت آماده شده این پل در حال اجراست.
اعتبارات در نظر گرفته شده برای پل سیدی 9 میلیارد تومان و پیش‌بینی ساخت آن 12 ماه است.
همچنین پل باقدرت یکی دیگر از پل‌هایی است که به صورت تقاطع غیرهمسطح و زیرگذر احداث می‌شود، این پل 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و هم‌اکنون عملیات خاک‌برداری آن در حال انجام و تیرهای بتونی آن در حال ساخت است، اعتبارات در نظر گرفته شده برای این پل 3 میلیارد و 200 میلیون تومان است که پیش‌بینی شده در کمتر از 12 ماه کار ساخت آن انجام شود.
پل ابوذر یکی دیگر از پل های در حال ساخت در کرمان به صورت سه سطحی زیرگذر، میدان هم‌سطح و روگذر شمالی و جنوبی است، این پل 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و هم‌اکنون در مرحله شمع‌کوبی و خاک‌برداری است، اعتبارات در نظر گرفته شده برای این پل 16 میلیارد و 200 میلیون تومان است که پیش‌بینی شده در 24 ماه کار ساخت آن انجام شود. 
همچنین پل چهارراه بازرگانی یکی دیگر از پل‌هایی است که با عنوان «ایثار» به صورت تقاطع غیرهمسطح از نوع شبدری کامل در حال احداث است، این پل 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باید تملک ضلع شمال‌شرقی و جنوب‌غربی برای اجرای پروژه انجام شود، اعتبارات در نظر گرفته شده برای این پل 7 میلیارد و 200 میلیون تومان است که پیش‌بینی شده در  12 ماه کار ساخت آن به طول انجامد.
پل کوثر و پل چهارراه جوپاری از جمله پل‌هایی بودند که امروز مورد بازدید مسئولان قرار گرفتند که پل کوثر در حال آماده‌سازی و پل چهارراه جوپاری با مشکل جابه‌جایی تأسیسات آب روبه‌رو است.
همچنین مسئولان استانی از جاده آرامستان و محل در نظر گرفته شده برای سایت آرامستان جدید کرمان بازدید کردند.
جاده آرامستان به طول شش کیلومتر است و پروژه آرامستان جدید کرمان 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش‌بینی می‌شود تا دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.
پایان پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول