اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر اردبیل:

سیستم مدیریت عمران شهری باید یک‌دست باشد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: تجربه سال‌های گذشته نشان داده است که سیستم مدیریت عمران شهری باید یک‌دست و واحد انجام شود.

سیستم مدیریت عمران شهری باید یک‌دست باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی ‌ظهر امروز‌ در نشست مشترک اعضای شورای شهر و شهردار اردبیل با معاون عمرانی استاندار اردبیل اظهار داشت: اگر بتوانیم به این هماهنگی و همکاری و تعامل نزدیک بین شورا، شهرداری و استانداری دست یابیم به سرعت بسیاری از پروژه‌های عمرانی تکمیل شده و در خدمت مردم خواهد بود.
نایب رئیس شورای شهر اردبیل به دوران خوب علی نیکزاد استاندار سابق اردبیل در ایجاد همدلی و تفاهم نزدیک با هدف توسعه عمران شهری اشاره کرد و گفت: در کمتر از سه سال و با همت استاندار سابق در یک حرکت تاریخی چهار ترانس پر قدرت برق در شهر اردبیل تعویض شد در حالی که ما بیش از چهار سال است که قادر نیستیم دو ترانس پر قدرت شهر را در اردبیل جابجا کنیم.
زنجانی ادامه داد: تعامل، همکاری و هم سویی می‌تواند در خدمت‌رسانی به مردم نیز مفید باشد که نمونه ناهماهنگی‌های به وجود آمده را می‌توان در پل ارجستان دید که بعد از گذشت 2.5 سال بلا تکلیفی باز برای اجرا به شهرداری ارجاع شده است.
این عضو شورا وظیفه و رسالت معاونت عمرانی را در پیشروی امور و بر عهده گرفتن کارهای عمرانی و نظارت بر آنها بسیار با اهمیت توصیف کرد و گفت: استاندار سابق اردبیل منصور حقیقت‌پور نیز در جمع اعضای شورا بارها اعلام کرد که ما باید اردبیل را شهری همچون باکو کنیم در حالی که برخی از ویژگی‌ها و تفاوت نگرش‌ها سبب شده است ما نه تنها به پای این شهر نرسیم بلکه گاه در حوزه‌های متعدد عمرانی عقب مانده‌ایم.
‌نایب رئیس شورای شهر اردبیل‌ خاطرنشان کرد: در شهر اردبیل به یک عمران جهشی نیاز داریم که در این زمینه استاندار و معاونت عمرانی می‌تواند به معنای حقیقی یاریگر این مجموعه باشد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول