اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های کردستان خبرداد:

عرضه اوراق مشارکت طرح‌های عمران شهری در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های کردستان گفت: برای تامین اعتبار و تسهیل در اجرای طرح‌های عمران شهری در شهرستان‌های تابعه استان، به‌زودی اوراق مشارکت عمومی در این طرح‌ها عرضه می‌شود.

عرضه اوراق مشارکت طرح‌های عمران شهری در کردستان
فردین زمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه در سطح استان حرکت روبه رشد توسعه و عمران در بخش‌های مختلف با همکاری و همبستگی قابل ملاحظه‌ در بین دستگاه‌های اجرایی آغاز شده است، اظهار داشت: به همین منظور سازمان همیاری شهرداری‌های استان با استفاده از ظرفیت‌های فراوان و امکانات خود، در مسیر عمران و آبادانی به ویژه در بحث عمران شهری سعی دارد برنامه‌های ارزشمندی را اجرا کند.
به گفته وی، هم اکنون این سازمان در مجموع در بیش از 10 پروژه عمران شهری شامل تکمیل کمربندی دکتر حسینی، رمپ ورودی و خروجی شهر بهاران سنندج، پارک جنگلی شهر بانه، ورودی و خروجی قروه ـ همدان، ورودی و خروجی قروه ـ دهگلان، اصلاح میدان غدیرخم قروه، بهسازی معابر روستای قلعه قروه، طرح‌های عمرانی شهر سروآباد و پروژه‌های عمرانی در زمینه‌های راهسازی، پارک و فضای سبز و ورودی‌های شهری و پروژه بلوار و کمربندی شمال به جنوب شهر دیواندره مشارکت دارد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های کردستان خاطرنشان کرد: مشارکت در پروژه‌های احداث و راه اندازی طرح‌های زودبازده عمرانی و خدماتی از دیگر زمینه‌های فعالیت این سازمان در سطح استان است..
زمانی تصریح کرد: برای توسعه فعالیت‌های این سازمان در حال حاضر شرکت‌های عمران آبیدر قشلاق، مرمت سازان همیار کردستان و شرکت توسعه و عمران زریوار مریوان با همکاری معاونت عمرانی استانداری کردستان تاسیس و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.
وی بیان داشت: در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور کاهش مدت زمان پاسخگویی به درخواست‌ها و نامه‌های ارجاع شده به سازمان، سیستم دولت الکترونیک و  اتوماسیون اداری و مالی پیشرفته داخلی این سازمان راه اندازی شده است. 
مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های کردستان به دیگر اقدامات این سازمان در طول سال‌جاری اشاره کرد و افزود: خرید و نوسازی بیش از 30 دستگاه انواع ماشین آلات راهسازی از قبیل بلدوزر، گردیدر، کمپرسی و تریلر کشنده به منظور تقویت ناوگان ماشین آلات سازمان را از جمله اقدامات سازمان در ابتدای سال‌جاری تاکنون است.
 مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های کردستان یادآور شد: با اضافه شدن این تعداد ماشین آلات در مجموع این سازمان برای انجام طرح‌های عمرانی و خدماتی خود 101 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در اختیار دارد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول