اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار آبپخش خبر داد:

اجرای 27 پروژه عمران شهری در آبپخش

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از اجرای 27 پروژه عمران شهری در آبپخش خبر داد.

اجرای 27 پروژه عمران شهری در آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید‌محمود موسوی شامگاه یکشنبه در نشست با مدیران شهرداری آبپخش اظهار کرد: از ابتدای تصدی منصب شهرداری آبپخش فعالیت خود را با اولویت‌های کاری آغاز کردم و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد تحقق این اهداف بوده‌ایم.
وی افزود: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، تکریم ارباب رجوع و تعامل با ادارات و دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و ارگان‌های مختلف شهر آبپخش از مهم‌ترین اولویت‌های کاری بنده در شهرداری آبپخش بوده‌ است که بیشترین تلاش را در راستای تحقق این امور بکار بسته‌ام.
موسوی اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام را یکی از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان آبپخشی دانست و تصریح کرد: در نیمه نخست سال جاری با فعالیت مستمر کارشناسان واحد عمرانی شهرداری آبپخش شاهد اتمام 14 پروژه عمرانی نیمه‌تمام سال مالی گذشته در شهر آبپخش بوده‌ایم.
این مسئول ابراز عنوان کرد: شهرداری آبپخش برنامه‌ریزی خود برای تحقق خواسته‌های شهروندان که بهبود وضعیت عمرانی است را تدوین کرده و از مسئولان ادارات بخش آبپخش انتظار همکاری داریم.
شهردار آبپخش متذکر شد: برنامه‌ها و پروژه‌های عمرانی که در سال جاری در اولویت‌های کاری شهرداری آبپخش قرار گرفته‌اند در راستای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در شهر آبپخش بوده‌اند.
سید‌محمود موسوی بیان کرد: در سال مالی جاری 13 پروژه عمرانی با توجه به نیازهای شهر و اولویت‌های فرمانداری دشتستان با اعتبار بالغ بر 11.4 میلیارد ریال در شهرداری آبپخش اجرا می‌شود.
وی از اجرای 27 پروژه عمران شهری در آبپخش خبر داد و اضافه کرد: در سال مالی گذشته و امسال در مجموع 27 پروژه شامل 14 پروژه تکمیل شده و 13 پروژه در دست احداث توسط شهرداری آبپخش عملیاتی و اجرایی شده و بدون مشکل این امر محقق شده است.
شهردار آبپخش گفت: با توجه به روند رشد و توسعه شهر آبپخش در سال‌های جاری تقویت زیرساخت‌های شهر یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری آبپخش است و با تمام توان در این راستا تلاش خواهیم کرد.
موسوی خاطرنشان کرد: تمام پروژه‌های عمرانی که در سال مالی جاری شاهد اجرای آنها هستیم در راستای توسعه زیرساخت‌های شهری آبپخش است و با برنامه‌ریزی صورت گرفته به نحو احسن آنها را به اتمام خواهیم رساند.
شهردار آبپخش عنوان کرد: پروژه لاین شرقی خیابان انقلاب آبپخش (خیابان اصلی شهر) به دلیل داشتن ناظر عمومی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهر آبپخش است که در روزهای اخیر شاهد آغاز ساخت این خیابان بوده‌ایم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول