اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با اعتبار 90 میلیارد ریالی صورت می‌گیرد؛

افتتاح 8 پروژه عمران شهری در آبادان

خبرگزاری فارس: معاون شهردار آبادان گفت: با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال افتتاح 8 پروژه عمران شهری فردا ساعت 10 صبح در این شهرستان با حضور مسئولان شهری صورت می‌گیرد.

افتتاح 8 پروژه عمران شهری در آبادان
محمدحسین عبیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن دهه ولایت و امامت، شهرداری آبادان پروژه‌های بزرگ عمرانی خود را در دستور کار برای افتتاح دارد.
وی با اشاره به کلیت پروژه‌های اجرایی به این مناسبت افزود: در این راستا پروژه‌های بلوار شهدای دوم مهر، بلوار ساحلی، آسفالت 300 متر از معابر سطح شهر، 10ایستگاه‌ مکانیزه اتوبوسرانی، بهسازی کامل بهشت رضا(ع)، بهره‌برداری از دستگاه باسواش و فیلترپاک‌کن و همچنین زمین چمن مصنوعی از عمده پروژه‌های آماده بهره‌برداری و افتتاح در شهرستان است.
معاون خدمات شهری شهرداری آبادان در خصوص اعتبار تخصیص داده شده به پروژه‌های مذکور خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال آماده افتتاح و بهره‌برداری است.
وی تصریح کرد: پروژه‌های تکمیل یافته همگی در راستای بهبود عبور و مرور شهری و زیباسازی و بهسازی منطقه صورت گرفته که امیدواریم با حمایت و تعامل هر چه بیشتر شهروندان بتوانیم در آینده شاهد ارتقا سطح کمی و کیفی این پروژه‌ها باشیم.
عبیات در ادامه به افتتاح سامانه 137 شهری شهرداری آبادان اشاره کرد و گفت: همچنین فوریت‌های خدمات شهری نیز فردا با حضور مسئولان شهری به بهره‌برداری می‌رسد و از این پس شهروندان می‌توانند از مزایای این سامانه در راستای رفع مشکلات شهری و خدماتی بهره‌مند شوند.
وی با اشاره به خلاصه مشخصات پروژه‌های آماده بهره‌برداری افزود: زیرسازی، محوطه‌سازی، نصب فنس و اجرای چمن مصنوعی به تعداد سه زمین و به مساحت سه هزار و 375 متر در محله‌های شاملو، 30 متری ذوالفقاری و ایستگاه 12 همچنین خرید دستگاه باسواش به مبلغ 650 میلیون ریال و فیلترپاک‌کن به مبلغ 120 میلیون ریال از جمله پروژه‌های آماده افتتاح است.
معاون خدمات شهری شهرداری آبادان ادامه داد: اجرای 10 استراکچر فلزی، تأسیسات مکانیکی، برقی، نصب دوربین‌های مداربسته، اجرای سرامیک کف، سیستم تهویه و خنک‌کننده در هر ایستگاه مکانیزه به مبلغ 300 میلیون ریال و همچنین آسفالت به تناژ 50 هزار متر در قالب 300 معبر و خیابان از جمله دیگر این پروژه‌هاست.
وی اظهار داشت: اجرای زیرسازی، پیاده‌روسازی، آیلند وسط، لوله‌گذاری، نصب پایه‌های روشنایی، جدول‌گذاری و آسفالت نیز از دیگر اقدامات انجام شده در پروژه‌های آماده افتتاح بلوارهای شهدای دوم مهر، ساحلی و بوستان است.
عبیات اظهار داشت: پروژه‌های نام برده شده پنج‌شنبه 19 ماه جاری ساعت 10 صبح با حضور مسئولان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی در پایان گفت: امیدواریم با اقدامات در حال انجام به‌زودی بتوان آبادان را به آبادانی در خور شأن شهروندان نزدیک‌تر کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول