اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر فنی استانداری کردستان خبر داد:

تسریع در روند عمران شهری کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر فنی استانداری کردستان گفت: با توجه به تصویب طرح‌های جامع شهری و نیز توجه به زیرساخت‌های مدیریت شهری، اجرای طرح‌های عمران شهری در استان سرعت می‌گیرد.

تسریع در روند عمران شهری کردستان
امیر قادری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: به منظور نظارت بر طرح‌های زیبا‌سازی و عمران شهری، بازدیدهای متعددی از سوی دفتر فنی استانداری کردستان از طرح‌های در دست اقدام توسعه و عمران شهری در شهرهای کامیاران و سقز به عمل آمده است.
وی افزود: برای تحقق اهداف بلندمدت در توسعه شهری در کنار توجه به مقوله زیباسازی در مبلمان شهری، باید معیارهای لازم و متناسب با فرهنگ عمومی جامعه مورد توجه قرار گیرد.
مدیر کل دفتر فنی استانداری کردستان در ادامه به نحوه هزینه کردن اعتبارات در طرح‌های عمرانی شهرداری‌ها اشاره کرد و افزود: شهرداری‌ها باید طرح‌های عمران شهری خود را متناسب با میزان اعتبارات تخصیصی طراحی و اجرایی کنند تا در اتمام این طرح‌ها با مشکل مواجه نشوند.
به گفته قادری، توجه به این مهم موجب می‌شود، پروژه‌ها در زمان مقرر خاتمه یابند و دیگر شاهد پروژه‌های نیمه تمام در حریم شهری نباشیم.
وی در پایان با بیان اینکه در سال‌جاری اعتبارات عمرانی شهرداری‌های استان جهش مناسبی داشته است، خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود شهرداران با نهایت استفاده از این اعتبارات برای توسعه زیر ساخت‌های شهری و شاخص‌های توسعه‌ای تلاش جهاد گونه‌ای داشته باشند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول