اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تقدیم لایحه‌ای به مجلس؛

نقص‌ها و کاستی‌های عمران شهری برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: قرار است لایحه‌ای در 31 بند به مجلس ارائه شود که در آن بسیاری از نقص‌ها و کاستی‌های عمران شهری در تعامل مناسب با دستگاه‌های خدمت‌رسان و اجرایی برطرف شود تا شاهد رویه واحدی در بخش عمران شهری باشیم.

نقص‌ها و کاستی‌های عمران شهری برطرف می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو صبح امروز در نشست با اعضای شورای شهر اردبیل و شهردار در محل شورای شهر اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل به واسطه ستارگان همیشه تابان و پرفروغ آسمان علم و ادب و فقاهت و وجود شهدای پاک‌سرشت همچون بالازاده‌ها توانسته است نام و آوازه خود را جاودانه کند.
وی بیان داشت: این استان کمترین هزینه را برای نظام داشته، به طوری که یکی از استان‌های امن و کم حاشیه کشور است.
معاون عمرانی استاندار اردبیل این مسئول ابراز داشت: در تمام حوادث مردم این استان وظایف خود را به شایستگی انجام داده و ادای تکلیف کرده‌اند و توانسته‌اند در خدمت نظام، انقلاب، ولایت و آرمان شهدا باشند.
بیگدلو از استان اردبیل به عنوان خاستگاه تشیع و احیاگر این مکتب ناب یاد کرد و افزود: اردبیل به عنوان خاستگاه صفویه، شیعه را ترویج داده و در حفظ یکپارچگی کشورمان نقش بی‌بدیلی داشته است.
معاون عمرانی استاندار اردبیل عشق به خاندان عصمت و طهارت را جزو برجستگی‌های مردم متدین اردبیل توصیف کرد و افزود: توانمندی مردم این دیار همچون سایر آذری‌ها زبانزد عام و خاص است به طوری که این استان توانسته است در کنار همه این توانمندی‌ها در عرصه تربیت نیروی انسانی، ورزشکاران نام‌آوری همچون رضازاده و دایی و مدیران قابلی چون نیکزادها را تحویل نظام دهد.
بیگدلو با قدردانی از تشکیل جلسه تعاملی با شورای شهر و شهرداری ابراز داشت: باید این باب تعامل پیش از این باز می‌شد اما اگر قصور و کوتاهی انجام شده ناخواسته بوده و از این بابت عذر‌خواهی و پذیرش تقصیر می‌کنیم چرا که در این بین برخی افراد سخن‌چین تلاش کردند تا چهره‌ای متفاوت‌تر از فعالیت شهرداری و شورا را به ما انعکاس دهند.
این مسئول در ادامه سخنان خود به اعتقاد قلبی خود در یکپارچه‌سازی مدیریت واحد شهری اشاره کرد و افزود: با شکل‌گیری شوراهای اسلامی حرکت به این سمت آغاز شده که امیدواریم در آینده نه چندان دور این گونه مدیریت شکل عملیاتی و اجرایی بگیرد تا در تمام حوزه‌ها بتوانیم یک رشد قابل قبول را شاهد باشیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: آن گونه که شایسته و مناسب بوده این مدیریت اتفاق نیفتاده به طوری که شورای شهر در پیشبرد این امر مهم با هدف جلوگیری از موازی‌کاری‌ها کاری سخت و سنگین بر عهده دارد.
وی به دیدار اخیر رئیس جمهور با رئیس شورای اسلامی شهر تهران به عنوان نماینده شوراها اشاره کرد و گفت: قرار است لایحه‌ای در 31 بند به مجلس ارائه شود که در آن بسیاری از نقص‌ها و کاستی‌های عمران شهری در تعامل مناسب با آموزش و پرورش، راهنمایی و رانندگی، دستگاه‌های خدمات‌رسان، تربیت بدنی و بسیاری دیگر از دستگاه‌های اجرایی به نحو مناسب برطرف شود تا شاهد رویه‌ای واحد در بخش عمران شهری باشیم.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول