اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد:

ابلاغ 100 درصدی اعتبارات عمران شهری استان زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان از ابلاغ 100 درصدی اعتبارات عمران شهری در این استان خبر داد.

ابلاغ 100 درصدی اعتبارات عمران شهری استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی استانداری زنجان اظهار داشت: اعتبار مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی بر حسب جذب و عملکرد آنها اختصاص پیدا می‌کند.
وی با اشاره به گزارش اداره اقتصاد و دارایی استان زنجان در خصوص جذب اعتبار توسط دستگاه‌های مختلف اجرایی یادآور شد: با گزارش ارائه شده مشاهده می‌شود، که برخی از دستگاه‌ها میزان بسیار کمی از اعتبار ابلاغی به آنها را جذب کرده‌اند.
استاندار زنجان با تقدیر از دستگاه‌های اجرایی که اقدام به جذب 100 درصدی اعتبارات ابلاغ شده کرده‌اند، ادامه داد: در مقابل این ادارات برخی از دستگاه‌ها  نیز وجود دارند که اعتبار مورد نیاز برای انجام پروژه‌های آنها اختصاص یافته ولی آنها اقدام به جذب نکرده‌اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم بررسی علل پیشرفت کم برخی از پروژه‌ها یادآور شد: مسئولان اجرایی در دستگاه‌های مختلف باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.
رئوفی‌نژاد اظهار داشت: ‌علل و عوامل کوتاهی در پیشرفت برخی از پروژه‌ها در دست بررسی است.
وی ادامه داد: بررسی این عوامل کمک شایانی به انجام هر چه بهتر پروژه‌ها می‌کند.
 وی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر بخشی از اعتبار اختصاص یافته به استان جذب نشده است، افزود: مسئولان استان در تلاش هستند تا با جذب این اعتبارات زمینه پیشرفت هر چه بیشتر استان را فراهم کنند.
استاندار زنجان با بیان اینکه در نه ماهه سال‌جاری 63 تا 64 درصد از اعتبارات جذب شده است، اضافه کرد: مسئولان استان باید اقدامات لازم را در زمینه جذب 100 درصدی اعتبارات تا پایان سال انجام دهند.
وی در ادامه با مثبت ارزیابی کردن گزارش‌ها در حوزه‌های مختلف یادآور شد: برگزاری جلسه شورای برنامه‌ریزی در استان اقدام بسیار مناسبی است که توسط مسئولان فعال در این حوزه صورت گرفته است.
رئوفی‌نژاد اذعان داشت: معاونت‌های دیگر از جمله معاونت عمرانی نیز باید به ارائه گزارش‌های مربوط در حوزه خود بپردازند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول