اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 کرمان خبر داد:

برگزاری همایش "ادبیات، عاشورا و نوجوان"در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 کرمان گفت: همایش "ادبیات، عاشورا و نوجوان" را در سطح بین‌المللی برگزار می‌کنیم.

برگزاری همایش "ادبیات، عاشورا و نوجوان"در کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان رضا رضایی پیش از ظهر امروز در حاشیه ‌ششمین همایش "ادبیات، عاشورا و نوجوان" در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: نخستین دوره این همایش شش سال قبل به میزبانی دبیرستان دخترانه خاص فرهنگ ناحیه 2 آموزش و پرورش کرمان برگزار شد.
وی بیان کرد: این همایش هر ساله در ایام محرم و قبل از تاسوعا و عاشورا برگزار و همه فعالیت‌های آن توسط دانش‌آموزان و با مشاوره مدیر و معلمان مدرسه اجرا می‌شود.
رضایی با اشاره به افزایش تعداد طرح‌ها و مقالات ارسالی در سال جاری افزود: از استان‌های دیگر برای شرکت در این همایش و ارائه مقالات دعوت شد که دو استان فارس و سیستان و بلوچستان حضور دارند.
وی تصریح کرد: از شهرستان‌های کرمان، بافت، زرند، شهربابک، فهرج و بم نیز اثر دریافت کردیم.
رضایی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم این همایش را در سطح بین‌المللی برگزار کنیم و در اجلاس سراسری روسای ادارات کل آموزش و پرورش کشور از این طریق در لیست وزارتخانه تاریخ مشخصی برای آن در نظر گرفته شود.
وی هدف این همایش را شناخت ابعاد قیام امام حسین (ع) و آشنایی روزافزون مطالب عاشورا عنوان کرد و گفت: به نفر برتر این همایش جایزه سفر زیارتی کربلای معلی تعلق می‌گیرد. 
رضایی اذعان کرد: شنبه 12 آذر ماه نیز در حسینیه ثارالله همایش دانش‌آموزان هیئتی برگزار می‌شود و در عصر همان روز در مصلای بزرگ امام علی (ع) شاهد حضور حداکثری دانش‌آموزان پسر از ابتدایی تا پیش‌دانشگاهی هستیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول