اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اردبیل:

شهرداری‌ها عمران شهری را اساس کار خود قرار دهند

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: شهرداری‌ها باید توجه به عمران شهری را در اولویت و اساس کارهای خود قرار دهند.

شهرداری‌ها عمران شهری را اساس کار خود قرار دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو ‌در مراسم معارفه شهردار جدید گرمی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اساسی و اولویت‌دار ما توجه جدی به حوزه عمران شهری است که در این باب با رایزنی‌ها و برگزاری جلسات مختلف با شهرداران سعی می‌کنیم همسو با سیاست دولت در محرومیت‌زدایی اقدامات جدی و حمایت‌های لازم از شهرداری به عمل آید.
وی با بیان این‌که به تمام مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است تا بدهی خود را به شهرداری‌ها پرداخت کنند، تصریح کرد: شهرداری به عنوان یک نهاد غیردولتی در کنار تکیه اصلی به کسب درآمد عمومی باید به یک منبع پایدار درآمدی نیز متکی باشد تا در مواقع مختلف محتاج اعتبارات حوزه‌های مختلف از جمله دولتی نباشد.
به گزارش فارس، معاون عمرانی استاندار اردبیل به اختصاص اعتبار مناسب در سفر چهارم رئیس جمهور برای شهرداری‌های استان خبر داد و خاطر نشان کرد: توزیع 50 میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌ها قرار است براساس پروژه‌ها و طرح‌های تعریف شده از سوی شهرداری عادلانه توزیع شود.
در این مراسم نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی کارآمدی و موفقیت شهرداری را در سایه همراهی و همدلی شورا و عموم مردم توصیف کرد و ادامه داد: شهرداری می‌تواند موفق باشد که در حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌های خود جلب مشارکت‌های مختلف را مورد نظر قرار دهد.
ولی اسماعیلی به راه‌اندازی اسکله در دریاچه گردشگری گیلارلو اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی اسکله قایقرانی در این منطقه گردشگری در فصول مختلف مردم این شهرستان مرزی برای تفریح و گردش سالم به این منطقه روی می‌آورند.
وی میزان سرمایه‌گذاری شهرداری را در این منطقه بیش از 300 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: شهرداری گرمی برای درآمدزایی و رفاه گردشگران نسبت به توسعه و تجهیز بیشتر این منطقه گردشگری باید همت کند.
فرماندار گرمی نیز رمز موفقیت مدیران کارآمد را برخورد صادقانه و شفاف با مردم اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به ارتباط نزدیک شهردار و شورا با مردم باید حقیقت مسایل و واقعیت‌ها به مردم اعلام شود تا انتظار بی‌جا شکل نگیرد.
عزیز صحرایی بیان داشت: شهرداری و شورای شهر گرمی در مورد نحوه و قیمت تملک اراضی محل پروژه چهارراه مرکز گرمی باید به یک تعامل برسند و از این طریق بتوانند مشکلات را کاهش دهند.
وی عملی شدن وعده‌های مختلف را از سوی شورای شهر و شهرداران گذشته ضروری خواند و تصریح کرد: در کنار عمران شهری بحث آسفالت نباید نادیده گرفته شود چرا که امروز اغلب فضاهای شهری ما از این معضل رنج می‌برند.
در این جلسه رئیس شورای شهر گرمی نیز در سخنانی با انتقاد از وضعیت آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر گرمی از شهردار جدید خواست اولویت خود را به لکه‌گیری و آسفالت خیابان‌های این شهر بگذارد.
ناصر شاهی خاطر نشان کرد: مردم نیز به ویژه کسبه و اصناف با پرداخت به موقع عوارض به شهرداری می‌توانند این مجموعه که متکی به درآمد عمومی است در انجام طرح‌ها و پروژه‌ها یاری کنند.
در پایان این مراسم خدارحیم شکوهی به عنوان شهردار گرمی معرفی شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول