اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

پیشکسوتان ورزش مسیر را برای جوانان روشن کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: پیشکسوتان عرصه‌ها و میدان‌های ورزشی باید راهنمای جوانان باشند و همانند یک چراغ، راه را برای پیشرفت جوانان روشن کنند.

پیشکسوتان ورزش مسیر را برای جوانان روشن کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ابراهیم غنچه‌پور شامگاه جمعه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش در جیرفت اظهار داشت: جیرفت شهر دارالولایه و شهری بسیار زیبا با مردمی متدین و ولایت‌مدار است و ظرفیت‌های ویژه‌ای در زمینه‌های مختلف دارد.
وی با اشاره حضور کوتاه‌ مدت خود در سمت فرماندار جیرفت بیان داشت: در این مدت پی به واقعیت‌ها و ارزش‌های بسیاری در این منطقه بردم که باید برای شکوفایی و رشد این قابلیت‌ها برنامه‌ریزی دقیق و منسجم صورت گیرد.
غنچه‌پور از مسولان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان خواست تا توجه بیشتری به این منطقه کنند.
وی همچنین به جوانان توصیه کرد: ورزش را ترک نکنند و همچنان با قدم‌های استوار در مسیر ورزش گام بردارند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز در این آیین گفت: کمبود بودجه تغییرات زیادی را در صدر ورزش کشور پدید آورد و استان کرمان هم از این موضوع مستثنی نبود.
فولادی با تقدیر از خیران ورزشی از کمبود امکانات ورزشی در استان عذرخواهی کرد و افزود: کمبود بودجه آنقدر پررنگ است که ما حتی قادر به پرداخت بدهی‌های تور دوچرخه‌سواری نیز نبوده‌ایم.
وی در ادامه وضعیت ورزش استان را در یکی دو ماه آینده بسیار خوب پیش‌بینی کرد و گفت: تا دو ماه آینده شاهد اتفاقات بسیار خوبی در ورزش استان به ویژه جیرفت هستیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول