اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار نقدی در همایش ملی استعدادیابی ورزشی:

علم و تقوا اصلی‌ترین ضرورت‌های ورزش کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: علم و تقوا اصلی ترین ضرورت ها برای ورزش کشور است.

علم و تقوا اصلی‌ترین ضرورت‌های ورزش کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اولین همایش ملی استعدادیابی ورزشی که به همت سازمان ورزش بسیج در آکادمی ملی المپیک با حضور کارشناسان، مربیان و ورزشکاران کشور برگزار شد، گفت: جوانان ایران اسلامی لایق ایستادن در بالاترین سکوهای افتخار جهانی هستند و در هر عرصه‌ای که با اراده مستحکم خود وارد شده‌اند افتخارات بزرگی به ارمغان آورده‌اند.
 
وی با برشماری افتخارات ملت ایران خاطرنشان کرد: 32 سال است که تحت رهبری عالمانه امام خامنه‌ای حفظه الله بر سکوی نخست استکبارستیزی ایستاده‌ایم و استکبار جهانی که همه امکانات رسانه‌ای و تسلیحاتی را در اختیار دارد هر روز یک گام عقب نشسته و ما پیش رفته‌ایم.

نقدی در ادامه اظهار داشت: عرصه علم نیز در تسخیر جوانان ماست و امروز در حلقه اول دارندگان علم در جهان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه ورزش کشور باید در شأن ملت ایران باشد، گفت: حاکم شدن تقوا و تقویت نگاه علمی به ورزش نیاز اصلی ورزش کشور برای رسیدن به جایگاه شایسته ملت ایران است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: کارشناسان استعدادیابی ورزش کشور برای اینکه گرفتار تبعیض و بایسته گرایی نشوند باید برخوردار از اخلاق و تقوا باشند.

وی افزود: برای اینکه در عمل از تبعیض و طایفه‌گرایی رها شویم باید نگاه عادلانه‌ای به استعدادها در سراسر کشور داشته باشیم. به عنوان مثال نوجوان سیستان و بلوچستانی که مسافت‌های طولانی را در بیابان‌های سوزان طی می‌کند از استعداد و توانایی بسیار بالایی در رشته دو و میدانی برخوردار است اما پای او هرگز به عرصه قهرمانی باز نمی‌شود و این وظیفه ماست که باید به دنبال او برویم.

نقدی ادامه داد: ورزشکاری که به مسابقات جهانی می‌رود نماینده ملت است و اگر در شناسایی استعدادها تبعیض قائل شویم و به تمام نقاط کشور توجه نکنیم خیانت کرده‌ایم.

وی همچنین با بیان این مطلب که سازمان ورزش بسیج پیشگام در علمی کردن ورزش کشور است، گفت: کارشناسان استعدادیابی علاوه بر توجه به استعدادها و توانایی‌های جسمانی باید به دو شاخصه ی "قدرت و انگیزه روحی" و "پشتکار" در افراد توجه کنند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول