اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

حاجی‌بابایی:

فضاى ورزشى مناسب در مدارس ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: وزیر آموزش و پرورش گفت: بسیاری از مدارس به دنبال این هستند تا ساعت‌هایی را به ورزش اضافه کنند نه این که ساعت ورزش را در اختیار دروس دیگر قرار دهند.

فضاى ورزشى مناسب در مدارس ایجاد می‌شود
به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی دولت درباره اقدامات آموزش و پرورش برای برقراری عدالت آموزشی در سراسر کشور، اظهار داشت: تمام اقداماتی که در این سال‌ها انجام شده در راستای برقراری عدالت آموزشی است؛ در استان‌هایی که وضعیت نامناسبی از نظر نیروی انسانی و مدرسه سازی دارند، سعی کرده‌ایم آنها را در اولویت اول قرار داده و به آنها کمک کنیم.

وی افزود: به طور مثال در استان خوزستان، از 17 هزار نفر استخدام نیروی جدید، شاید حدود 20 درصد را به این استان اختصاص دهیم؛ ما همواره سعی می‌کنیم که در مسیری حرکت کنیم تا عدالت آموزشی در سراسر کشور برقرار شود.

*روند رو به رشد ساعات ورزش در مدارس

حاجی‌بابایی در ادامه با رد ادعاهایی که درباره کاهش ساعات ورزش در برخی از مدارس در ازای افزایش ساعات دروس دیگر مطرح می شود، گفت: خوشبختانه ورزش در مدارس مدعی پیدا کرده است و تمام مدارس معلم ورزش دارند.
 
وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: البته در سال‌های گذشته همواره این اعتراض وجود داشت که تعدادی از مدارس معلم ورزش ندارند و ساعت ورزش کم است اما در حال حاضر این گونه نیست و خوشبختانه فضای ورزشی در مدارس بسیار مناسب است.

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از مدارس به دنبال این هستند تا ساعت‌هایی را به ورزش اضافه کنند نه این که ساعت ورزش را در اختیار دروس دیگر قرار دهند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول