اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در تذکری شفاهی

اکبری خواستار توجه مسئولین به قهرمانان ورزشی کشور شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قائم‌شهر در تذکری خواستار توجه مسئولین ورزش به قهرمانان ورزشی کشور شد.

اکبری خواستار توجه مسئولین به قهرمانان ورزشی کشور شد
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عزت‌الله اکبری نماینده مردم قائم‌شهر و سوادکوه در مجلس امروز دوشنبه طی تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس کسب عنوان قهرمانی وزنه‌برداری جهانی توسط بهداد سلیمی را تبریک گفت و اظهار داشت: هنوز مدت کوتاهی از قهرمانی جهانی رضا یزدانی و مهدی تقوی نگذشته که بهداد سلیمی افتخار بزرگ دیگری را کسب کرد.

وی افزود: امید است،‌ رئیس‌جمهور و وزیر ورزش و جوانان و سایر مقامات استان و استاندار تمهیدات لازم را برای تجلیل شایسته از این قهرمان برتر جهان به عمل ‌آورده و نسبت به توجه به ورزش و ورزش‌کاران و رفع نیازهای اساسی آن اقدامات عملی انجام دهند.
 
اکبری در ادامه گفت: متاسفانه پس از این‌که مدت کوتاهی از کسب عنوان قهرمانی‌ها نگذشته،‌ این قهرمانان را تنها می‌گذارند، بنابراین ضروری است که توجه کافی مانند سایر ورزش‌ها در مورد آنان نیز صورت گیرد.
 
‌شهاب‌الدین صدر که ریاست بخش پایانی جلسه علنی مجلس را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر با تبریک به مناسبت کسب قهرمانی بهداد سلیمی گفت: امیدواریم مسوولان وزارت ورزش و جوانان به این موضوع توجه داشته باشند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول