اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش فیروزکوه مطرح کرد:

تلاش برای قطع دست سودجویان از ورزش فیروزکوه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه تأکید کرد: هرگونه سوءاستفاده و تخلفی در ورزش این شهرستان با برخورد قاطع قانون مواجه خواهد شد.

تلاش برای قطع دست سودجویان از ورزش فیروزکوه
قاسم سراج در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، این اظهارات را در حالی مطرح کرد که مشکلاتی در خصوص زمین چمن فوتبال این شهر به وجود آمده و با وجود پیگیری‌های صورت گرفته، هنوز به نتیجه نرسیده است.
وی گفت: قانونمندی و قانون‌مداری در هیئت‌های ورزشی شهرستان پیگیری می‌شود و با خاطیان و سوءاستفاده‌کنندگان برخورد خواهد شد.
سراج در این زمینه به تلاش برای بازپس گرفتن این زمین از چنگ سودجویان اشاره کرد و افزود: متأسفانه برخی افراد سودجو با عقد قرارداد با مسئولان سابق هیئت فوتبال شهرستان، زمین چمن فوتبال را از سال 87 تا 91 اجاره داده‌اند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه گفت: این زمین در سال 88 مورد بازسازی قرار گرفت و هنوز تحویل اداره ورزش و جوانان نشده است؛ بنابراین عقد چنین قراردادی جعلی و غیرمجاز بوده و از سوی مأموران اداره آگاهی در حال پیگیری است. سراج خاطرنشان کرد: این قرارداد فاقد شماره و تاریخ است و باید رئیس هیئت فوتبال استان تهران از وقوع چنین اتفاقاتی جلوگیری کند.
وی با بیان اینکه فعالیت و تمدید هرگونه مدرسه فوتبال منوط به کسب اجازه از رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال شهرستان است، تصریح کرد: قرارداد مدرسه فوتبال شهرستان فیروزکوه طبق قانون باید هر ساله تمدید شود و با خاطیان از قانون به شدت برخورد می‌شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه تأکید کرد: با حمایت‌های مسئولان شهری، زمین فوتبال شهرستان به متولی آن بازگردانده خواهد شد و در سایر رشته‌ها نیز دست سودجویان قطع می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول