اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

عباسی خبر داد:

تصویب و ابلاغ ساختار تشکیلاتی جوانان در ‌وزارتخانه ورزش و جوانان

خبرگزاری فارس: وزیر ورزش و جوانان گفت:‌ خوشبختانه بحث جوانان هم سر و سامان گرفت و ساختار تشکیلاتی آن تصویب و ابلاغ شد.

تصویب و ابلاغ ساختار تشکیلاتی جوانان در ‌وزارتخانه ورزش و جوانان
به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی دولت درباره سرمایه‌گذاری بروی رشته‌های مختلف ورزشی اظهار داشت: برخی‌ها عنوان می‌کنند که سرمایه‌گذاری در ورزش‌هایی که هیچ نتیجه‌ای به دنبال ندارد، منطقی نیست اما این نکته را فراموش کرده‌اند که موضوع ما در ورزش فقط قهرمانی و یا الزاما حضور در المپیک نیست.

وزیر ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه بحث جوانان سر وسامان گرفت و ساختار تشکیلاتی آن تصویب و ابلاغ شد. 

وی افزود: ما ورزش را در جهت سلامت روحی و جسمانی جامعه می‌شناسیم و هر یک از رشته‌های ورزشی می‌توانند دارای جاذبه برای تعدادی از افراد جامعه باشند؛ اگر از این منظر به رشته‌های ورزشی نگاه کنیم، تمام آنها می‌توانند جایگاه خود را داشته باشند. 

عباسی تصریح کرد: به طور طبیعی رشته‌هایی که در المپیک و سایر میادین بین‌المللی در رده قهرمانی هستند، برای حضور موثرتر آنها در المپیک و مسابقات جهانی باید بیشتر تقویت شوند که در نظام برنامه‌ریزی خاص خود به آنها توجه خواهد شد اما معنای آن این نیست که اگر چند رشته ورزشی و یا یکی از قهرمانان در حال حاضر در رده قهرمانی نیستند، آنها را رها کرده و مورد توجه قرار نگیرند.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: هر یک از رشته‌های ورزشی در جای خود مورد توجه هستند و متناسب با شرایطی که دارند برای آنها برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد.
 
وی همچنین درباره برنامه‌های دولت برای حوزه جوانان نیز اظهار داشت: خوشبختانه بحث جوانان هم سر و سامان گرفت و ساختار تشکیلاتی آن تصویب و ابلاغ شد.
 
عباسی افزود: معاونان و مسئولان مربوطه در بخش جوانان این وزارتخانه جدید منصوب شدند تا برنامه‌ریزی لازم را برای حوزه جوانان انجام دهند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول