اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان:

دولت نهم به ورزش منوجان توجه خوبی داشته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: از ابتدای دولت نهم تاکنون در زمینه‌های مختلف ورزش شهرستان و به‌ ویژه افزایش تعداد سالن‌های ورزشی اقدامات خوبی انجام شده است.

دولت نهم به ورزش منوجان توجه خوبی داشته است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، محمد فولادی‌ماهانی صبح امروز در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی شهرستان منوجان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: مردم منوجان با عظمت و شکوه زیاد در همایش پیاده‌روی خانوادگی شرکت کردند.
وی با تقدیر از تلاش‌های فدراسیون ورزش‌های همگانی و سازمان صدا و سیما که به مردم مناطق محروم توجه دارند، افزود: این مناطق کمتر برای مردم سایر استان‌های کشور شناخته شده است و این برنامه‌ها در معرفی این مناطق نقش بسزایی دارد.
فولادی همچنین از زحمات مسئولان شهرستان منوجان برای برگزاری هرچه‌ باشکوه‌تر همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی تقدیر کرد و بیان داشت: با حمایت‌های فرماندار و امام جمعه منوجان توجه خوبی به ورزش این شهرستان شده است.
وی تصریح کرد: از ابتدای دولت نهم تاکنون در زمینه‌های مختلف ورزش شهرستان و به‌ ویژه افزایش تعداد سالن‌های ورزشی اقدامات خوبی انجام شده است.
فولادی خاطرنشان کرد: با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری، مردم به ورزش‌های همگانی اهمیت زیادی می‌دهند.
‌وی عنوان کرد: استعداد مردم این مناطق در زمینه دو و میدانی بسیار خوب است به طوری که در مسابقات جهانی کشور نفرات برتر را در زمینه دو 100 متر و 200 متر از استان کرمان داشتیم.
فولادی گفت: باید این استعدادهای خوب را کشف کنیم و آنها را به رده‌های بالا برسانیم.
به گزارش فارس، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 33 دستگاه دوچرخه و بیش از 100 توپ فوتبال را به جوایز همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی منوجان اضافه کرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول